• 1396/09/28 - 15:19
  • تعداد بازدید خبر : 50
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
به همت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه؛

جلسه آموزشی آشنایی با کنسول مدیریتی آنتی ویروس کسپرسکی برگزار شد

به همت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه جلسه آموزشی آشنایی با کنسول مدیریتی آنتی ویروس کسپرسکی امروز، سه شنبه 28 آذرماه در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه؛ جلسه آموزشی آشنایی با کنسول مدیریتی آنتی ویروس کسپرسکی با حضور مهندس متین رمضانی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات برای آشنایی نمایندگان IT مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانها با امکانات کنسول مدیریتی آنتی ویروس امروز، سه شنبه 28 آذرماه در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس متین رمضانی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن خوشامدگویی به اعضا به لزوم توجه بیش از پیش به مقوله امنیت شبکه و داده های سازمان تاکید و اظهار امیدواری کرد با بهره گیری از امکانات کنسول مدیریتی آنتی ویروس و شناسایی نقاط ضعف امنیتی حوزه ها قادر به مقابله با حملات و بدافزارها بوده، در مسیر ارتقای امنیت داده ها گام برداریم.

در ادامه مهندس علیرضا صفرنیا، نماینده مقیم شرکت پشتیبان آنتی ویروس پس از معرفی امکانات نظارتی و مدیریتی کنسول به سوالات نمایندگان IT حاضر در جلسه پاسخ گفت.

شایان ذکر است این سومین جلسه از سری جلسات آموزشی برگزار شده با مضمون مدیریت امنیت اطلاعات با استفاده از کنسول آنتی ویروس بود. جلسات قبل برای آشنایی گروه های هدف نمایندگان IT شبکه های بهداشت و درمان و نمایندگان IT واحدهای ستادی برگزار گردید.

  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 32090
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

جلسه آموزشی آنتی ویروس جلسه آموزشی آنتی ویروس

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1396/09/28 15:19
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار