• 1397/09/26 - 11:40
  • تعداد بازدید خبر : 55
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
در راستای استقرار کامل سطوح نظام ارجاع الکترونیک در استان ؛

دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیشرو در استقرار سطح سه طرح نظام ارجاع الکترونیک

به منظور هم اندیشی در خصوص اجرای فرایندها و بررسی روند استقرار سطح سه پروژه مارلیک در استان ، تیم تخصصی کمیته نظام ارجاع دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، با رویکرد پیشرو در اجرای طرح و در راستای استقرار کامل این پروژه مهم در سطح کشور ،طی یک نشست گام نهایی طرح ( سطح سه طرح ) را در دستور کار خود قرار داد و طبق یک برنامه عملیاتی تدوین شده در اجرای بهینه سطح سه پروژه " مارلیک " در آتیه نزدیک ، نحوه استقرار ، زیر ساخت ها ، آموزش صاحبان فرآیند در این سطح طرح نظام ارجاع الکترونیک در استان گیلان را بررسی نمودند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ به منظور هم اندیشی در خصوص اجرای فرایندها و بررسی روند استقرار سطح سه پروژه مارلیک در استان ،روز دوشنبه 26ام آذر ماه امسال تیم تخصصی کمیته نظام ارجاع دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، با رویکرد پیشرو در اجرای طرح و در راستای استقرار کامل این پروژه مهم در سطح کشور ،طی یک نشست گام نهایی طرح ( سطح سه طرح ) را در دستور کار خود قرار داد و طبق یک برنامه عملیاتی تدوین شده در اجرای بهینه سطح سه پروژه " مارلیک " در آتیه نزدیک ، نحوه استقرار ، زیر ساخت ها ، آموزش صاحبان فرآیند در این سطح طرح نظام ارجاع الکترونیک در استان گیلان را بررسی نمودند.
در ابتدای این نشست دکتر دلیلی - مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، با عنایت به موفقیت نسبی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اجرای پروژه مارلیک در مقایسه با دانشگاه های علوم پزشکی کشور در راستای اجرای پرونده الکترونیک سلامت ، توضیحات مبسوطی در زمینه موارد پیگیری شده توسط تیم ستادی نظام ارجاع ، میزان دستیابی به اهداف پروژه در کلیه سطوح پیش بینی شده و بازخورد حضور تیم پروژه مارلیک در شهرستان های سطح استان بیان نمود . سپس به نحوه ارتباطات در سطوح مختلف این طرح ، بازدیدهای تیم ارجاع از بیمارستان ها ، کلینیک های تخصصی شهر رشت و مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهرستان هایی که سطح دو نظام ارجاع الکترونیک در آن اجرایی شده اشاره کرد . سپس وی با توجه به رویکرد و نگاه ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اجرای این مهم ، همزمان با اجرای سطح دو طرح خواستار استقرار و تحقق سطح سه پروژه " مارلیک" در سطح مراکز درمانی فوق تخصصی شهرستان رشت در آتیه نزدیک شد. وی در ادامه بر اساس نیاز سنجی های لازم برای اجرای سطح سه طرح ( اعتبارات – زیر ساخت – نیروی انسانی) طبق برنامه عملیاتی کمیته نظام ارجاع الکترونیک را در دستور کار قرار داد.
در این نشست، مهندس متین رمضانی - مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان گزارشی از امکانات و منابع ( زیر ساخت و نیروی انسانی متخصص در حوزه IT ) در سطح مراکز درمانی مجری این پروژه مهم اشاره نمود و اجرای سطح سه نظام ارجاع الکترونیک در استان گیلان را در گرو تسریع در توسعه زیر ساختها و تجهیزات مورد نیاز حوزه IT برشمرد و راهکارهایی را در این زمینه ارائه نمود.
جلسه با قرار پیگیری پیشنهادات و راهکارهای مطرح شده توسط اعضای کمیته تخصصی نظام ارجاع به جهت تسریع در اجرای همزمان سطح دو و سه پروژه مارلیک، خاتمه یافت.
  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 42651
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/09/26 11:40
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار