• 1397/09/28 - 15:40
  • تعداد بازدید خبر : 58
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
به منظور استقرار نظام ارجاع الکترونیک در استان ؛

استقرار پروژه مارلیک درشهرستان های فومن و شفت در دست اقدام قرار گرفت

در راستای نظارت بر فرایندها و استقرار پروژه مارلیک در سطح مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه و به منظور تسریع در توسعه زیر ساخت و بهبود ارایه خدمات الکترونیک، نشست مشترکی با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اتفاق تیم ستادی نظام ارجاع الکترونیک ، مدیران شبکه بهداشت و درمان ، روسای دو بیمارستان ، کارشناسان و کارشناس مسئول IT بیمارستان های فومن و شفت در دفتر ریاست بیمارستان فومن برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ چهارشنبه 28 ام آذر ماه امسال، جلسه هماهنگی و بررسی برنامه عملیاتی نظام ارجاع الکترونیک در راستای استقرار پروژه مارلیک در سطح مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه و به منظور تسریع در توسعه زیر ساخت و بهبود ارایه خدمات الکترونیک، با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اتفاق تیم ستادی نظام ارجاع الکترونیک ، مسئولین و کارشناسان بیمارستان ها ی فومن و شفت در دفتر ریاست بیمارستان فومن برگزار شد .
در ابتدای جلسه مدیر شبکه بهداشت ودرمان فومن ضمن خیر مقدم به مسئولین نظام ارجاع الکترونیک در استان و کارشناسان حاضر در جلسه به ذکر مواردی در زمینه بستر زیر ساختی شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد : تسریع و هماهنگی های لازم در اجرای این مهم که یکی از اهداف عالیه نظام بهداشت و درمان کشور است در اولویت کار قرار می گیرد .
در ادامه جلسه دکتر افشین دلیلی -مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی، به بیان مزایای استقرار نظام ارجاع الکترونیک در استان و کشور پرداخت . ضمن ارایه نقشه نظام ارجاع ،به نحوه ارتباطات در سطوح مختلف اشاره کرد و تکمیل پرونده الکترونیک بیماران(سامانه سیب) را از الزامات این طرح عنوان کرد.
هم چنین مهندس متین رمضانی-مدیر آمار و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان،ضمن بیان موارد و دستورالعمل هایی در خصوص اجرای این پروژه مهم ، بر اجرای درست و دقیق تیم تخصصی IT در فراهم نمودن بستر زیرساختی و سخت افزاری در راستای بالابردن کیفیت طرح تاکید داشت .

در پایان جلسه، سئوالاتی در خصوص اجرای پروژه مارلیک توسط حاضرین مطرح شد و مسئولین به بیان پاسخ ها پرداختند.
  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 42740
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/09/28 15:40
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار