1.بروز رسانی سایت دانشگاه
در حال حاضر بروز رسانی سایت دانشگاه با همکاری کارشناس حوزه پورتال و نمایندگان واحدهای مختلف انجام می شود. هر یک از واحدهای دانشگاه دارای یک نماینده می باشند که تمام نمایندگان می توانند به طور مستقیم نسبت به بروز رسانی وب سایت حوزه خود اقدام نمایند.
2. ایجاد پورتالهای جدید
واحدهای تحت پوشش دانشگاه جهت ایجاد سایت در دامنه دانشگاه درخواست خود را به مدیریت آمار وفناوری اطلاعات دانشگاه ارسال نمایند. بدیهی است پس از بررسی و تائید نهایی نسبت به ایجاد سایت اقدام لازم صورت خواهد گرفت. سپس آموزش های لازم به رابط معرفی شده ارائه خواهد گردید.
3. تعریف کاربری های مختلف در زیر پورتالهای دانشگاه در قالب نقشهای مدیر ارشد ، مدیر و کارشناس پورتال
4. آموزش نحوه درج اطلاعات در پورتال به نمایندگان حوزه های مختلف در سطوح (کارشناسی و مدیریتی) توسط کارشناسان واحد پورتال
5. رفع اشکالات نمایندگان حوزه های تابعه دانشگاه به صورت (حضوری و تلفنی و ایمیل)
6- پایش و ارزیابی زیرپورتالها (شامل معاونتها ، دانشکده ها ، بیمارستان ها، شبکه ها،مراکز تحقیقاتی و سایر واحدهای تابعه)
7- ایجاد وب سایت اختصاصی اساتید (وبلاگ شخصی )جهت ارتباط با دانشجو با قابلیت واگذاری نام کاربری به استاد
8- ایجاد فرم های الکترونیک و مدیریت آنها از قبیل : ( فرمهای جانشین پروری، فرم گزارش دهی خطای پزشکی ، فرم ارسال شکایات بیمارستان،فرم مادران نیازمند مراقبت، فرم ثبت رویداد، فرم ثبت نام نیروی طرحی در معاونت دارو و غذا ، فرم اعتراض ورقه دستیاری،فرم درخواست ایمیل ، فرم وبلاگ شخصی اساتید ، و ...)
9- بررسی و نظارت بر کلیه سامانه ها و نرم افزارهای موجود دانشگاه در قالب برنامه پایش عملیاتی
10- ایجاد ایمیل دانشگاهی جهت استفاده اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و واحدهای تابعه دانشگاه
11- پاسخگویی به کلیه درخواست ها و مکاتبات اداری ارجاع شده به حوزه پورتال دانشگاه
12- برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان حوزه های تابعه به منظور ساماندهی و شناسنامه دار نمودن سامانه های موجود در دانشگاه علوم پزشکی گیلان
13- تهیه بانک اطلاعاتی از کاربران سایت