1.ارسال درخواست مکتوب با امضاء بالاترین مقام واحد مربوطه به مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
1-1 معرفی شخص یا اشخاص به همراه درج مشخصات ضروری شامل: نام و نام خانوادگی(به فارسی و انگلیسی)،کدملی، نام واحد مربوطه، سمت شخص در واحد، شماره ثابت(داخلی)،شماره تلفن همراه، شماره دانشجویی،مقطع و نوع رشته تحصیلی، ایمیل پیشنهادی,
2-1 در صورت درخواست پست الکترونیک سازمانی، معرفی نماینده جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور الزامی است است.
2 .بررسی درخواست توسط مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
2-2 ارجاع درخواست به کارشناس مربوطه
3-2 تعریف حساب کاربری ایمیل توسط کارشناس مربوطه
4-2 اطلاع رسانی به شخص درخواست دهنده با پیامک
3 . ورود به ایمیل و تغییر رمز ورود، توسط شخص (https://mail.gums.ac.ir)
4 . جهت دریافت راهنمای استفاده از پست الکترونیک جدید اینجا را کلیک کنید.
همچنین توجه به نکات ذیل در خصوص استفاده از ایمیل ضروری می نماید:
1 جهت مدیریت منابع مرکز داده، حداکثر حجم پیوست هر پست الکترونیک 25 مگابایت و حداکثر تعداد ایمیل ارسالی روزانه 25 عدد تعیین شده است.
2 پیرو دستورالعملهای مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری، کلیه پرسنل موظفند جهت تبادل دادهها و اطلاعات مرتبط با سازمان تنها از ایمیل سازمانی استفاده نموده و از انتقال اطلاعات توسط سرورهای خارجی مانند Outlook، google و yahoo اجتناب ورزند.
3 شماره تماس 01333333305 داخلی 19 ، کارشناس گروه نرم افزار پاسخگوی سوالات احتمالی خواهند بود.
اعضاء هیات علمی (آخرین حکم کارگزینی)
مدیران و روسای واحدهای وابسته (نامه درخواست اشتراک)
دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دستیاری (کارت دانشجویی)
محققان شاغل در این دانشگاه (نامه معرفی و موافقت معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه)
واحد های اداری وابسته (نامه درخواست اشتراک با قید نام مسئول استفاده کننده از ایمیل)
1- از به کار بردن نام و نام خانوادگی و نام کاربری و یا هر مشخصاتی که در پروفایل خود ذکر کرده اید که سایر کاربرها می توانند آن را ملاحظه نمایند، برای رمز خود به شدت بپرهیزید.
2- از ترکیب حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و عدد و کارکتر خاص(*،@،!،$و...) استفاده نمائید.
3- حداقل 8 کارکتر برای طول رمز خود در نظر بگیرید.