• 1397/10/02 - 23:45
  • تعداد بازدید خبر : 50
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
به منظور استقرار پروزه مارلیک در استان ؛

استقرار پروژه مارلیک در شهرستان های سیاهکل و لاهیجان کلید خورد

در راستای استقرار پروژه مارلیک در سطح مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه و به منظور تسریع در توسعه زیر ساخت و بهبود ارایه خدمات الکترونیک، نشست مشترکی با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اتفاق تیم ستادی نظام ارجاع الکترونیک ، مسئولین و کارشناسان بیمارستان های سیاهکل و لاهیجان در دفتر روسای دو مرکز درمانی غدیر سیاهکل و 22 آبان لاهیجان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ یکشنبه 2ام دی ماه امسال، جلسه هماهنگی و بررسی برنامه عملیاتی نظام ارجاع الکترونیک در راستای استقرار پروژه مارلیک در سطح مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه و به منظور تسریع در توسعه زیر ساخت و بهبود ارایه خدمات الکترونیک، با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اتفاق تیم ستادی نظام ارجاع الکترونیک ، مسئولین و کارشناسان بیمارستان های سیاهکل و لاهیجان در دفتر روسای دو مرکز درمانی غدیر سیاهکل و 22 آبان لاهیجان برگزار شد .


در این بازدیدهای مشترک که طی یک نشست در دفاتر روسای مراکز درمانی شهرستان های سیاهکل و لاهیجان برگزار گردید ، دکتر افشین دلیلی -مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی، به بیان مزایا و تسریع در استقرار نظام ارجاع الکترونیک در سطح استان با رویکرد اهمیت اجرای طرح در کشور پرداخت . وی ضمن ارایه نقشه نظام ارجاع ،به نحوه ارتباطات در سطوح مختلف اشاره کرد و تکمیل پرونده الکترونیک بیماران(سامانه سیب) و سیستم نوبت دهی درمان را از الزامات این پروژه در نحوه خدمات رسانی این مهم در سطوح پیش بینی شده عنوان کرد.
در ادامه این نشست ها ، مهندس متین رمضانی-مدیر آمار و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان،ضمن ارزیابی بستر زیرساختی حوزه IT در دو شهرستان سیاهکل و لاهیجان به بیان دستورالعمل هایی در خصوص اجرای این پروژه مهم با رویکرد IT اشاره نمود . سپس وی بر اجرای درست و دقیق تیم تخصصی IT در فراهم نمودن بستر زیرساختی و سخت افزاری در راستای بالابردن کمیت و کیفیت طرح تاکید داشت .

در خاتمه ، سئوالاتی در خصوص اجرای پروژه مارلیک توسط مسئولین و کارشناسان شهرستان های سیاهکل و لاهیجان مطرح شد و مسئولین کمیته تخصصی نظام ارجاع الکترونیک دانشگاه به بیان پاسخ ها پرداختند.

  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 42827
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/10/02 23:45
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار