• 1397/10/30 - 16:43
  • تعداد بازدید خبر : 55
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
به منظور توسعه زیر ساخت های IT کلیه واحدهای تابعه دانشگاه ؛

اولویت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، بهبود وضعیت و تسریع در توسعه دولت الکترونیک در دانشگاه است

نشست مشترکی با هماهنگی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به منظور توسعه زیر ساخت، مدیریت بهینه ارتباطات شبکه و زیرساخت کلیه مراکز جامع سلامت شهری – روستایی و خانه های بهداشت تحت پوشش دانشگاه در بستر شمس، با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، رئیس بودجه، رئیس خدمات، رئیس بازرسی، مدیر حقوقی، مدیر پشتیبانی، نماینده مالی، مدیران مخابرات، مدیر زیر ساخت و شبکه مخابرات و کارشناسان ستادی دانشگاه در سالن ویدئو کنفراس مخابرات استان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان ؛ نشست مشترکی روز چهار شنبه 26 ام دی ماه امسال با هماهنگی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به منظور توسعه زیر ساخت، مدیریت بهینه ارتباطات شبکه و زیرساخت کلیه مراکز جامع سلامت شهری – روستایی و خانه های بهداشت تحت پوشش دانشگاه در بستر شمس ، با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، رئیس بودجه، رئیس خدمات، رئیس بازرسی، مدیر حقوقی، مدیر پشتیبانی، نماینده مالی، مدیران مخابرات، مدیر زیر ساخت و شبکه مخابرات و کارشناسان ستادی دانشگاه در سالن ویدئو کنفراس مخابرات استان برگزار گردید .

در این نشست، مهندس متین رمضانی- مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن قدردانی از مساعدت های مسئولین و مدیران مخابرات استان با دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیشبرد اهداف راهبردی و توسعه خدمات دولت الکترونیک در این سازمان ، به تبیین دستاوردهای دانشگاه و رایزنی های این مدیریت به جهت تسریع در دستیابی کلیه واحدهای تابعه دانشگاه به خدمات بهینه دولت الکترونیک و تجهیز و توسعه زیر ساخت مراکز بهداشت و درمان و خانه های بهداشت استان در زمینه اجرای طرح تحول سلامت در دانشگاه پرداخت . سپس وی با عنایت به اهمیت موضوع، پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان یکی از سازمان های پیشرو در استان را در تجهیز و دسترسی و ارتباطات کلیه مراکز تابعه دانشگاه به فیبر نوری مطرح نمود و پیگیری های مستمر این مدیریت در ایجاد بستری امن برای اطلاعات سلامت در دانشگاه را بسیارحائز اهمیت دانست .

در ادامه نشست مهندس رمضانی گزارشی از وضعیت موجود و دسترسی نقاط به اینترنت و نقاط کور ارائه نمود و خواستار مساعدت ویژه مخابرات استان و همچنین واحد های تابعه دانشگاه در تسریع در تحقق اهداف کلان دانشگاه در زمینه توسعه خدمات ICT شد .

در این نشست مقدماتی مدیران مخابرات استان پیشنهاد مطرح شده توسط مدیریت آمار وفناوری اطلاعات دانشگاه و تیم تخصصی این حوزه در خصوص تجهیز کلیه مراکز جامع سلامت شهری – روستایی به فیبر نوری را نقطه آغازین و مهم طرح در استان برشمردند و این نوید را دادند که پیشنهاد مطروحه، به عنوان یکی از پروژه های بزرگ در استان در راستای توسعه و تحقق دولت الکترونیک در کلیه دستگاه های اجرایی ،مصوب و کلید خواهدخورد.

از دیگر موارد مطرح شده در جلسه ارزیابی طرح در واحد های تابعه دانشگاه از نظر نحوه تجهیز ، هزینه ها و مبحث فنی کار بود . همچنین مقرر گردید در جلسات آتی مختصات نقاط جهت تجهیز به امکانات فیبر نوری ،توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در اختیار مخابرات استان قرار گیرد و پس از ارزیابی و بررسی نهایی وضعیت نقاط کور در استان به راهکارهای مشترکی با توجه به برنامه های عملیاتی حوزه IT دانشگاه و مخابرات استان دست یابند .

در پایان ، سئوالاتی در خصوص امکانات پروژه ، اعتبارات و نوع تجهیزات خاص اجرای پروژه زیرساختی فیبر نوری توسط روسا و مدیران حاضر در نشست مطرح شد و مدیر و کارشناسان مسئول IT دانشگاه و مدیران مخابرات استان به بیان پاسخ ها پرداختند .

  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 43807
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/10/30 16:43
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار