• 1402/08/04 - 06:56
  • تعداد بازدید خبر : 163
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازدید شبانه مدیرآمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با هیأت همراه از سه مرکز آموزشی درمانی

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، بامداد امروزپنج شنبه،4  آبان ماه سال جاری مدیر آمار و فناوری اطلاعات به همراه رئیس گروه نرم افزار و پورتال و کارشناس ستادی این مدیریت به صورت سرزده  از مراکز آموزشی درمانی پورسینا، رازی و 17شهریور بازدید به عمل آوردند و وضعیت خدمت رسانی به بیماران را مورد ارزیابی قرار دادند.

مهندس شادی مؤید رضایی طی این بازدید شبانه ضمن قدردانی و تأکید بر خدمات ارزشمند مدافعان سلامت نحوه اجرای فرایندهای مرتبط با پرونده الکترونیک سلامت را مورد بررسی قرار داد و درجریان کم و کیف روند ارائه خدمت، وضعیت تجهیزات و مسائل و مشکلات پیش رو پرسنل قرار گرفت و دستورات لازم را صادر نمود. مدیر آمار و فناوری اطلاعات و هیأت همراه از بخش های تریاژ،اورژانس و تصویربرداری بازدید بعمل آوردند.

وی توجه بیشتر مسئولین به مقوله بهره گیری از امکانات موجود را مورد تأکید قرار داد وضمن اشاره به بهره گیری  پتانسیل های موجود یکی از راههای ارتقاء کیفیت خدمات درمانی را اصلاح فرایندها بیان نمود.

گفتنی است، بازدیدهای شبانه نظارتی با تمرکز بر شناسایی چالش ها و رفع مشکلات صورت خواهد پذیرفت وقطعاً نتایج مورد تحلیل و بررسی در ستاد دانشگاه قرار خواهد گرفت.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 113355
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/08/04 06:56
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار