• 1400/12/02 - 10:38
  • تعداد بازدید خبر : 437
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

برگزاری جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری بیمه سلامت

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، صبح امروزیکشنبه 1ام اسفند ماه سال جاری  رأس ساعت 9 صبح جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری بیمه سلامت با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات، رئیس اداره اقتصاد درمان، سرپرست اداره درآمد، همکاران بیمه سلامت ، رئیس گروه نرم افزار و پورتال، کارشناسان ستادی و نمایندگان شرکت های توسعه دهنده HIS در اطاق مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار شد. در ابتدای جلسه مهندس حمید خردادی گزارشی از وضعیت رسیدگی در ماههای آذر و دی ماه را ارائه داد .وی از مراکزی که در زمینه ارسال پرونده ها به سپاس ضعیف عمل کردند نام برد و خواستار ارسال صد در صدی و باکیفیت پرونده ها بلافاصله بعد از ترخیص بیمار شد.

مهندس خردادی یکی دیگر از دلایل تأخیر ارسال پرونده ها را مشکلات مربوط به سامانه رز طی دو هفته اخیر عنوان کرد. ومتذکر شد با عنایت به الزام اصالت سنجی دارو و تجهیزات مصرفی و ایجاد امکان انجام کار از مسیر HIs فرایند مذکور درتمامی مراکز باید اجرا گردد و ادامه داد آموزشهای لازم جهت آشنایی با نرم افزار ارائه گردیده است.

مهندس خردادی تأکید کرد به منظور بهبود فرایند گردش کار و اجتناب از موازی کاری پیش نیازهای اساسی اجرای فرایند الکترونیک توسط صاحبان فرایند مد نظر قرار گرفته و کلیه افراد ذیربط از مرحله تشکیل تا ترخیص پرونده با جدیت نسبت به اصلاح مشکلات کاربری در همان بخش اقدام نمایند. وی همچنین به پیغامهایی با مضمون هشدار در سامانه پردازشگر اسناد بستری اشاره کرد و ادامه داد علیرغم ارسال موفق به سامانه سپاس برخی از پرونده ها در سامانه رز با پیغام خطا و متعاقب آن وقفه در انجام به موقع فرایند مواجه می گردند که این امر حاکی از عدم حساسیت کافی نسبت به موضوع در مراکز می باشد لذا جهت جلوگیری از مشکلات ناشی از عدم رسیدگی در موعد مقرر مسئولین درآمد مراکز ضمن بکارگیری نهایت دقت پیغامهای هشدار دریافتی در سامانه رز را پیش از تبدیل آنها به خطا با هماهنگی مسئول فناوری اطلاعات مرکز به شرکت های توسعه دهنده his  انتقال تا شرکت نسبت به همسان سازی فرمت پرونده ارسالی با پیش نیازهای سامانه رز اقدام نماید. سپس هر یک از شرکت کنندگان در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون فرایند رسیدگی پرداختند. جلسه با پیگیری موارد مطروحه به پایان رسید .

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,رویدادها
  • کد خبر : 83308
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

جلسه رسیدگی الکترونیک

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1400/12/02 10:38
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار