• 1401/11/01 - 12:09
  • تعداد بازدید خبر : 188
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

برگزاری وبینار در راستای پشتیبانی شرکت توسعه دهنده HIS

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه امروز شنبه یکم بهمن ماه سال جاری رأس ساعت 9 صبح در راستای  تعهدات و انتظارات شرکت توسعه دهنده HIS جلسه ای با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات، رئیس گروه نرم افزار و پورتال، کارشناسان ستادی، مدیر و نمایندگان شرکت توسعه دهنده با مراکز طرف قرارداد در بستر وبینار برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر حسن رخ شاد، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه به اهمیت و نقش حوزه IT در جهت بهبود فرایندها و گردش کار در مراکز اشاره کرد و افزود، با عنایت به ابلاغ دستورالعمل ها و اسناد فنی و لزوم اجرای آن در نرم افزارها در راستای اجرای صحیح پروژه ها و وصول درآمدهای اختصاصی حوزه بهداشت و درمان نیازمند ساماندهی و انطباق با استانداردهای پرونده الکترونیک می باشیم که این مهم  اهمیت حوزه فناوری اطلاعات را به مراتب بیشتر نموده است. مدیر آمار و فناوری اطلاعات نسبت به اجرای کامل پروژه های الکترونیک وزات متبوع تأکید کرد. وی مشکلات مطرح شده  توسط مراکز را یادآورشد و خواستار پیگیری جدی از سوی شرکت شد و ادامه داد طولانی بودن زمان پاسخدهی به درخواست ها منجر به اشکال در فرایندهای جاری و تعویق در پروژه های مرتبط با پرونده الکترونیک سلامت می گردد بنابراین شرکت می بایست کیفیت پشتیبانی و پاسخگویی سریع را در دستور کار خود قرار دهد و خاطر نشان کرد رویکرد جلسات با هدف حل مشکل و بصورت ماهیانه دوبار برگزار خواهد شد.

سپس مدیر عامل شرکت ضمن تشکر از مدیریت آمار و فناوری اطلاعات درخصوص تدوین جلسه و استفبال از حضور مسئولین فناوری به بیان توضیحات لازم درخصوص اقدامات انجام شده پرداخت و افزود، تغییرات ارائه شده خدمات پشتیبانی در چندین حوزه شامل دریافت نسخ، استقرار، تحلیل مطلب، تماس ها و.. انجام شده است و تصریح کرد،  همواره هدف شرکت جلب رضایت مشتریان بوده است. سپس گزارشی از وضعیت تعداد تیکت های انجام شده، در دست اجرا و برگشت داده شده را ارائه نمود.

در ادامه به برگزاری کارگاههای آموزشی با حضور نمایندگان ذینفع و کارشناسان فناوری اطلاعات مراکز اشاره داشت و اطمینان داد، قبل از اجرای هر پکیج فرایند آموزش و بازخورد همکاران را در دستور کار قرار خواهیم داد.

سپس مهندس گلبن عراق رئیس گروه نرم افزار و پورتال ضمن خسته نباشید خدمت همکاران صف و تشکر از تیم شرکت توسعه دهنده، به بیان توضیحات لازم پرداخت. وی به کیفیت ثبت تیکت ها اشاره کرد و خواستار توضیح و شرح کامل تیکت های ثبت شده توسط کارشناسان فناوری اطلاعات مراکز شد و تصریح کرد از انعکاس مستقیم گزارش های درخواستی به شرکت اکیداً خودداری گردد.

وی افزود، درصورتی که خدمات ارائه شده تیکت اتمام یافته و مورد قبول مرکز نیز باشد می بایست حتماً به شرکت اعلام گردد. ارائه برنامه زمانبندی دقیق آپدیت ها و بازدید حضوری توسط نیروهای فنی و توانمند شرکت نیز از مهمترین مواردی بود که رئیس گروه نرم افزار و پورتال به آن اشاره کرد. در ادامه هر یک از مسئولین فناوری اطلاعات مراکز به بیان چالش ها و موانع پیش رو پرداختند. جلسه مذکور با پیگیری موارد مطروحه  راس ساعت 11 ظهر به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 98977
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

وبینار میکفاوا

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/11/01 12:09
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار