• 1397/08/01 - 17:47
  • تعداد بازدید خبر : 40
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
در راستای برگزاری اولین همایش ملی استفاده از آمار در نظام سلامت ؛

تاکید وزیر بهداشت مبنی بر استقرار و توسعه داشبوردهای هوشمند اطلاعاتی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور

به مناسبت بزرگداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی ، مراسم گرامی داشت این روز، با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه در " اولین همایش ملی استفاده از آمار در نظام سلامت " و با شرکت هشت قطب دانشگاه های علوم پزشکی کشور ، با نگاه ویژه به توسعه داشبورد های هوشمند اطلاعاتی رقم خورد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان ؛ روز سه شنبه اول آبان ماه سال جاری بزرگداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی ، مراسم گرامی داشت این روز، با حضور وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی و هیئت همراه در " اولین همایش ملی استفاده از آمار در نظام سلامت " و با شرکت مدیران آمار و فناوری اطلاعات و مسئولین آمار هشت قطب دانشگاه های علوم پزشکی کشور ، با نگاه ویژه به توسعه داشبوردهای هوشمند اطلاعاتی رقم خورد .
دکتر قاضی زاده هاشمی – وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی در ابتدای این همایش ضمن اشاره به اهمیت آمار در توسعه نظام سلامت کشور ، روز ملی آمار و برنامه ریزی را به همه دست اندرکاران نظام حرفه ای آمار دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در راه ارتقای کیفیت آمار و اطلاعات فعالیت می نمایند ، تبریک گفت .
در ادامه همایش وزیربهداشت و هیئت همراه از غرفه های دایر شده در اقطاب دانشگاه های علوم پزشکی کشور بازدید نمود و ضمن تشکر از رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در برگزاری این همایش ، به طور اختصاصی نگاه ویژه ای به غرفه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان داشت .
در طی بازدید وزیر بهداشت از غرفه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، با گفت و گو با مهندس متین رمضانی مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان جویای عملکرد و نحوه خدمات رسانی این حوزه با توجه به برنامه های اصلی و کلان استان گیلان در عرصه نظام سلامت جامعه شد .
مهندس متین رمضانی - مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، گزارشی از عملکرد ویژه دانشگاه و خدمات بارز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و واحد آمار این مدیریت ارائه نمود و خاطر نشان کرد که دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیشرو در استقرار داشبوردهای هوشمند اطلاعاتی می باشد و گام های موثری در این راستا در سطح دانشگاه برداشته شده است .
وزیر بهداشت با عنایت به اهمیت کاربرد داشبوردهای هوشمند اطلاعاتی و تاثیر ارزنده آن در سطح کلان و تصمیم گیری مدیران ،از مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقدیر به عمل آورد و تاکید نمود که استقرارو ساماندهی داشبوردهای هوشمند اطلاعاتی که جزء لاینفک توسعه و ارتقای شاخص های عملکردی هر سازمان می باشد ، در دستور کار کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور قرار گیرد .
  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 41013
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/08/01 17:47
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار