• 1396/09/12 - 14:44
  • تعداد بازدید خبر : 47
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
در راستای ساماندهی نرم افزارها و سامانه های مورد استفاده در دانشگاه؛

جلسه آشنایی با سامانه های معاونت غذا و دارو برگزار شد

به همت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به منظور شناسایی سامانه ها و نرم افزارهای مورد استفاده در دانشگاه و ساماندهی آنها جلسه آشنایی با سامانه های معاونت غذا و دارو با حضور معاون محترم غذا و دارو خانم دکتر حصاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری طلاعات دانشگاه؛ در این جلسه که امروز، 12 ام آذرماه در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات برگزار شد، معاون محترم غذا و دارو ، مدیران و رابطین سامانه های مورد استفاده در معاونت غذا و دارو حضور داشتند. در ابتدای جلسه مهندس متین رمضانی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن اشاره به اهمیت یکپارچه سازی سامانه ها و به حداقل رساندن موازی کاری ها اهداف برگزاری جلسه را برشمرد. وی آشنایی با سامانه های مورد استفاده در دانشگاه را اولین گام در مسیر بهره مندی از سامانه ای یکپارچه و جامع دانست و افزود نیازسنجی و توسعه نرم افزارهای مورد نیاز سایر گام های ضروری در این راستا است که بدون طی فاز شناخت، انجام آنها میسر نخواهد شد. در ادامه از مدیران هر یک از سامانه ها خواسته شد به ارائه توضیحاتی پیرامون سامانه یا نرم افزار مورد نظر بپردازند.

شایان ذکر است جلسه امروز چهارمین جلسه از سری جلسات آشنایی با سامانه ها است که برگزاری آنها در برنامه کار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه قرار دارد.

  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 31692
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

جلسه آشنایی با سامانه های معاونت غذا و دارو

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1396/09/12 14:44
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار