• 1397/07/08 - 10:31
  • تعداد بازدید خبر : 43
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
در راستای استقرار و بهبود کیفیت خدمات دولت الکترونیک در دانشگاه ؛

جلسه ارزیابی و بهبود کیفیت خدمات دولت الکترونیک برگزار شد

جلسه ارزیابی عملکرد و بهبود کیفیت خدمات دولت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور توسعه خدمات الکترونیکی و تسهیل خدمات به ارباب رجوع با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، نمایندگان معاونت توسعه مدیریت و منابع و کارشناسان این حوزه در دفتر این مدیریت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ جلسه ارزیابی عملکرد و بهبود کیفیت خدمات دولت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور توسعه خدمات الکترونیکی و تسهیل خدمات به ارباب رجوع ، شنبه هفتم مهر ماه امسال با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، نمایندگان معاونت توسعه مدیریت و منابع و کارشناسان این حوزه در دفتر این مدیریت برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس متین رمضانی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان توضیحات مبسوطی در زمینه اهداف برگزاری جلسه بیان نمود و خاطرنشان کرد به منظور دستیابی به اهداف کلان دانشگاه در خصوص خدمات دولت الکترونیک ، تعامل بیش از پیش کلیه حوزه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گیلان در امر محقق سازی بستر ارائه خدمات الکترونیک از جمله توسعه خدمات اتوماسیون اداری و استانداردسازی تارنما ها برای ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع مورد نیاز است .

در ادامه جلسه ،مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به بررسی و ارزیابی عملکرد این مدیریت و واحد ها ی تابعه دانشگاه در زمینه اجرای طرح دولت الکترونیک پرداخت و در نهایت نقش مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، در تسهیل ارائه خدمات با سرعت و اطمینان بیشتری به مردم را به عنوان پشتیبان اصلی این برنامه در پیشبرد اهداف دانشگاه حائز اهمیت دانست .

در پایان ، جلسه با قرار پیگیری پیشنهاداتی که توسط حاضرین به جهت توسعه و بهبود کیفیت خدمات دولت الکترونیک مطرح شد، خاتمه یافت .

پی نوشت: طرح دولت الکترونیک یکی از برنامه های ابلاغی دولت جمهوری اسلامی ایران براساس دستور العمل های ارائه خدمات دولت با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور توزیع خدمات دولتی به صورت مستقیم و 24 ساعته به مردم می باشد. دراین طرح دولت که سطح پیشخوان ادارات تا خانه و محلهای کار شهروندان خواهد رسید , نیاز به مراجعه حضوری برای کارها و خدمات دولتی وجود نداشته و البته در این طرح کلیه خدمات دولتی با کمترین هزینه و مناسبترین و سریع ترین شیوه و بالاترین کیفیت به مردم عرضه می شود .

  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 40086
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/07/08 10:31
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار