• 1396/06/04 - 14:26
  • تعداد بازدید خبر : 38
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
به همت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه؛

جلسه مدیریت بهینه انبار دارو و تجهیزات مصرفی در بیمارستانها برگزار شد

جلسه مدیریت بهینه انبار دارو و تجهیزات مصرفی در بیمارستانها روز پنج شنبه دوم شهریورماه جاری در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی ولایت با حضور مدعوین این جلسه _ روسا یا مدیران بیمارستانها و مسئولین HIS کلیه مراکز _ برگزار شد.

در این جلسه که به همت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار شد مهندس متین رمضانی، سرپرست مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن خیرمقدم به حاضرین، هدف از برگزاری جلسه را ایجاد وحدت رویه و پیاده سازی یک روش نظام مند جهت نظارت بر فرایند سفارش، خرید و مصرف دارو و تجهیزات مصرفی در بیمارستانها عنوان کرد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر لزوم نظارت تیم اجرایی در بیمارستانها متشکل از رئیس ، مدیر، مترون، مسئول درآمد یا مسئول مالی، مسئول HIS و مسئول فنی داروخانه، به معرفی امکانات و ویژگیهای نرم افزار پیشنهادی سیماد پرداخت. این نرم افزار که به منظور مدیریت متمرکز خرید دارو و تجهیزات مصرفی و در معاونت دارو و غذای دانشگاه راه اندازی خواهد شد، تعریف درست ورود کالا در انبار و در نظر گرفتن وضعیت هتلینگ آنها، ایجاد سند صحیح برای کالا، تعریف درست مشمولیت کالا در تمامی موارد، به روز رسانی انبار گردانی مرکزی، اعلام موجودی واقعی بخش، ساخت گزارش صحیح از موجودی دارو و تجهیزات و حذف امکان دریافت مستقیم داروخانه از بیمار را میسر خواهد نمود.

علاقمندان جهت دریافت فایل آموزشی ارائه شده در این جلسه می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند.

فایل آموزشی جلسه مدیریت بهینه انبار دارو و تجهیزات مصرفی

  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 29209
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

جلسه مدیریت بهینه دارو و تجهیزات

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1396/06/04 14:26
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار