• 1397/05/22 - 08:02
  • تعداد بازدید خبر : 48
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
در مسیر توسعه و بهبود سامانه ها و نرم افزارهای دانشگاه؛

جلسه نقد و بررسی سامانه یکپارچه دارو برگزار شد

با هماهنگی دکتر زهرا حصاری معاونت غذا و دارو و به منظور اطمینان از کیفیت عملکرد سامانه یکپارچه دارو – سیماد، جلسه ای با حضور مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت توسعه دهنده سامانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه؛ جلسه نقد و بررسی سامانه سیماد با حضور دکتر زهرا حصاری – معاون غذا و دارو، مهندس متین رمضانی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و مدیرعامل شرکت توسعه دهنده سامانه، چهارشنبه 17 ام مرداد ماه امسال در دفتر معاونت غذا و دارو برگزار شد. در این جلسه دکتر زهرا حصاری معاونت غذا و دارو ضمن اشاره به اینکه این سامانه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای اولین بار در کشور به بهره برداری رسیده و ریاست دانشگاه تاکید ویژه ای بر توسعه و ارتقاء آن دارد، هدف از برگزاری جلسه را نقد و بررسی این سامانه از نقطه نظر ویژگی های بصری عنوان کرد. وی تصریح کرد سامانه یکپارچه دارو یکی از تجربیات موفق دانشگاه است و می بایست از هر لحاظ بی نقص و قابل ارائه به سایر دانشگاهها باشد. در ادامه جلسه مهندس رمضانی ضمن برشمردن نکات مثبت سامانه به برخی نکات قابل بهبود آن اشاره کرد و خواستار پیگیری و اجرای موارد مطروحه شد.
سامانه سیماد با هدف یکپاچه سازی فرایند خرید نیمه متمرکز دارو و تجهیزات مصرفی بیمارستانها طراحی و هم اکنون در 9 مرکز آموزشی درمانی و بیمارستان در حال اجراست. درخواست های خرید دارو و تجهیزات مصرفی توسط مراکز از طریق این سامانه ثبت می شود و در ستاد معاونت غذا و دارو بر اساس موجودی فعلی انبار مرکز درخواست کننده مورد بررسی و تصمیم قرار می گیرد. یکپارچه سازی فرایند خرید دارو و تجهیزات به مدیریت هر چه بهتر مصرف در مراکز کمک می نماید .
  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 38590
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/05/22 08:02
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار