• 1396/07/30 - 14:38
  • تعداد بازدید خبر : 49
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
به همت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه؛

دوره آموزشی آشنایی با نرم افزار آماری SPSS مقدماتی و پیشرفته برگزار شد

با بررسی های صورت گرفته توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و نیازسنجی آموزشی پرسنل دانشگاه، دوره آموزشی آشنایی با نرم افزار آماری SPSS مقدماتی و پیشرفته به مدت 24 ساعت در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت طی چهار جلسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه؛ طبق بررسی های صورت گرفته و پس از نیازسنجی آموزشی و اولویت بندی آن تصمیم بر این شد دوره آموزشی آشنایی با نرم افزار آماری SPSS مقدماتی و پیشرفته برای علاقمندان به فراگیری این نرم افزار برگزار شود.

این دوره به همت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت برگزار شد. قریب به ٢٠٠ نفر از همکاران علاقمند به فراگیری این نرم افزار از کلیه واحدهای مجموعه دانشگاه در این دوره آموزشی شرکت داشتند.

در ابتدای دوره مهندس متین رمضانی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات ضمن خیر مقدم به حاضران، به ارائه مقدماتی در خصوص هدف از برگزاری دوره پرداخت و از کلیه افرادی که توانایی تدریس نرم افزار و یا عناوین مرتبط با آمار و فناوری اطلاعات را داشته باشند دعوت به همکاری کرد. مدرس دوره، خانم فرزانه صانعی، کارشناس ارشد آمار حوزه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات بود که به ارائه مطلب در خصوص کلیات نرم افزار، روش های توصیفی آمار، روش های تحلیل پارامتری و ناپارامتری پرداخت.

  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 30684
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

spss spss spss

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1396/07/30 14:38
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار