• 1397/07/11 - 15:18
  • تعداد بازدید خبر : 41
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
در راستای نظارت بر فرایندها و ارتقاء سطح کیفی خدمات IT دانشگاه ؛

طی یک جلسه مشترک فرآیندهای حوزه IT ، سامانه ها و نرم افزارهای معاونت آموزشی دانشگاه ارزیابی و بررسی گردید

جلسه ارزیابی و بررسی فرآیندها ، سامانه ها و نرم افزارهای معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور ارتقاء و بهبود سطح کیفی خدمات IT و تحقق اهداف خدمات دولت الکترونیک با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، کارشناسان معاونت آموزشی و کارشناسان این حوزه در دفتر این مدیریت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ جلسه ارزیابی و بررسی فرآیندها ، سامانه ها و نرم افزارهای معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، چهارشنبه یازدهم مهر ماه امسال به منظورارتقاء و بهبود سطح کیفی خدمات IT دانشگاه و تحقق اهداف خدمات دولت الکترونیک با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، کارشناسان معاونت آموزشی و کارشناسان این حوزه در دفتر این مدیریت برگزار شد .
در ابتدای جلسه مهندس متین رمضانی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان توضیحاتی در زمینه اهداف برگزاری جلسه و فرآیندهای در گردش حوزه IT دانشگاه بیان نمود و همچنین در خصوص اهمیت خدمات الکترونیکی که جزء لاینفک این مدیریت میباشد به ذکر مواردی پرداخت .
در ادامه جلسه ،کارشناسان معاونت آموزشی دانشگاه ، گزارشی از ارزیابی عملکرد حوزه IT آن معاونت در زمینه فرآیندها ، سامانه ها و نرم افزارهای تخصصی ارائه نمودند .
در پایان ، جلسه با قرار پیگیری پیشنهادات و راهکارهایی که توسط حاضرین به جهت توسعه و بهبود کیفیت خدمات حوزه IT مطرح شد، خاتمه یافت .
  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 40243
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/07/11 15:18
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار