در راستای تسریع و بهبود کیفیت خدمات دولت الکترونیک در دانشگاه ؛
نشست مشترک ارزیابی عملکرد و بهبود کیفیت خدمات دولت الکترونیک در حوزه IT دانشگاه
دومین نشست مشترک ارزیابی عملکرد و بهبود کیفیت خدمات دولت الکترونیک در حوزه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به منظور توسعه خدمات الکترونیکی و تسهیل در ارائه خدمات الکترونیکی به ارباب رجوع با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، مدیر تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و منابع و سایر کارشناسان ستادی در دفتر این مدیریت برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ دومین نشست مشترک ارزیابی عملکرد و بهبود کیفیت خدمات دولت الکترونیک در حوزه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه سه شنبه 15 ام سال جاری به منظور توسعه خدمات الکترونیکی و تسهیل در ارائه خدمات الکترونیکی به ارباب رجوع با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، مدیر تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و منابع و سایر کارشناسان ستادی در دفتر این مدیریت برگزار شد .
در ابتدای نشست، دکتر طایفه مدیر تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و برنامه دانشگاه ضمن تشکر از خدمات ارزشمند کلیه حوزه های تابعه دانشگاه در خصوص اجرای بهینه و ارائه خدمات الکترونیک به ارباب رجوع با عنایت بر دستورالعمل ها و برنامه های ابلاغی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان به کلیه دستگاه های اجرایی و همچنین اهداف کلان دانشگاه ، عملکرد مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در اجرای این پروژه قابل تقدیر دانست و سپس گزارشی از ارزیابی عملکرد واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارایه نمود.
در ادامه جلسه مهندس متین رمضانی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان با توجه به ارزیابی عملکرد حوزه IT دانشگاه در زمینه دستیابی و تحقق اهداف دولت الکترونیک و امتیازات مکتسبه در این پروژه با عنایت به اهمیت حوزه کاری مدیریت آمار و فناوری اطلاعات در مورد فراهم نمودن بستر این هدف راهبردی به ذکر مواردی اشاره داشت و خاطرنشان کرد که تسریع در دستیابی به این مهم ، مساعدت کلیه حوزه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گیلان در امر محقق سازی ارائه خدمات الکترونیک از جمله توسعه و بهبود خدمات اتوماسیون اداری، میز خدمت و استانداردسازی تارنماها برای ارائه خدمات مطلوب و ارزنده به ارباب رجوع را می طلبد.
در این نشست مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و کارشناسان ستادی این حوزه ضمن مشاوره با مدیر تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به عنوان مجری و ناظر این پروژه، به ارائه راهکارهایی در زمینه اجرای بهتر طرح دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات با سرعت و اطمینان بیشتری به ارباب رجوع در پیشبرد اهداف حوزه IT مطرح نمودند.
در پایان ، جلسه با قرار پیگیری پیشنهاداتی که به جهت توسعه و تسریع در کیفیت خدمات دولت الکترونیک در حوزه IT عنوان گردید ، خاتمه یافت .
نظر دهید