• 1397/08/12 - 11:51
  • تعداد بازدید خبر : 44
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
به منظور بررسی سیستم اطلاعات بیمارستانی ( HIS ) در بیمارستان ها ؛

نشست مشترک بررسی فرآیندهای HIS در بیمارستان های استان

جلسه بررسی فرآیندهای سیستم های اطلاعاتی بیمارستان های استان به منظور بهبود سطح کیفی خدمات IT ، اصلاح و تسریع در خروجی سیستم HIS مراکز درمانی ، با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، نماینده شرکت های HIS و کارشناسان IT بیمارستان های استان در دفتر این مدیریت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ جلسه ارزیابی و بررسی فرآیندهای سیستمHIS بیمارستان های استان ، صبح روز شنبه 12 ام آبان ماه سال جاری ، به منظور اصلاح و تسریع در خروجی سیستم HIS مراکز درمانی و بهبود سطح کیفی خدمات IT با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، نماینده شرکت های HIS و کارشناسان IT بیمارستان های استان در دفتر این مدیریت برگزار شد .


در ابتدای جلسه مهندس متین رمضانی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن ارائه بازخوراند سیستم اطلاعات بیمارستانی عملکرد مراکز درمانی ( HIS) و بررسی فرآیندهای در گردش حوزه IT در سطح بیمارستان های استان جویای نحوه گزارش دهی صحیح و مدیریت بهینه خروجی های HIS از نماینگان IT بیمارستان های حاضر در جلسه شد . وی در ادامه خاطر نشان کرد ؛ تسریع در روند اجرای پروژه با حداقل خطا از وظایف و پیگیری های مستمر این مدیریت میباشد .
در این جلسه کارشناسان IT بیمارستان ها با توجه به ارزیابی برخط هر مرکز درمانی به ارائه گزارش ، بیان چالش های موجود و همچنین به ذکر مواردی در رابطه با خروجی های سیستم HIS بیمارستان ها اشاره داشتند. سپس کارشناسان IT به نحوه عملکرد و تعاملشان با کارشناسان ارزیاب بیمه سلامت استان در راستای ممیزی و بررسی وضعیت استحقاق سنجی بیمارستان ها و خروجی لیست بیمه و کسورات در سیستم اطلاعات بیمارستانی را بیان نمودند .

در پایان ، جلسه با قرار پیگیری پیشنهادات و راهکارهایی که به جهت تسریع در روند اجرای پروژه ، ارسال اطلاعات صحیح به سپاس و در نهایت بهبود کیفیت سیستم HIS بیمارستان هامطرح شد، خاتمه یافت
  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 41271
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/08/12 11:51
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار