• 1397/07/28 - 12:53
  • تعداد بازدید خبر : 46
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
به منظور مدیریت بهینه فرآیندها و سیستم های اطلاعات بیمارستانی ؛

نشست مشترک بررسی وضعیت استحقاق سنجی بیمارستان های استان برگزار گردید

با هماهنگی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جلسه مشترکی به منظور مدیریت بهینه گزارشات سیستم اطلاعات بیمارستانی و بررسی وضعیت استحقاق سنجی بیمارستان های استان با حضور کارشناسان بیمه سلامت استان، نماینده شرکت تراشه هوشمند نوین ،نماینده شرکت میکرو افزار و کارشناسان ستادی در دفتر این مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومى مدیریت آمار و فناورى اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، جلسه مشترکی روز شنبه 28 ام مهر ماه امسال با هماهنگی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به منظور مدیریت بهینه گزارشات سیستم اطلاعات بیمارستانی و بررسی وضعیت استحقاق سنجی بیمارستان های استان با حضور کارشناسان بیمه سلامت استان، نماینده شرکت تراشه هوشمند نوین ،نماینده شرکت میکرو افزار و کارشناسان ستادی در دفتر این مدیریت برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس متین رمضانی - مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن اشاره به سیستم های اطلاعاتی بیمارستانی موجود و نحوه گزارش دهی بروز این سیستم ها، خاطر نشان کرد؛ اجرای مطلوب این پروژه با تعامل و مشارکت بیمه سلامت استان و شرکت های توسعه دهنده نرم افزار، واحد مالی و درآمد دانشگاه با این مدیریت با رویکرد اصلاح فرآیندها و ارتقاء مستمر سیستم های نرم افزاری و اطلاعاتی محقق خواهد شد.

در ادامه مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با اشاره به اهمیت سیستم هاى HIS بیمارستان های استان به عنوان مهمترین و تنها نرم افزار جهت گزارش دهی و احصاء درآمدهاى دانشگاه، به ذکر مواردی جهت کنترل و نحوه راست آزمایی و تایید صحت گزارشهاى مالى و بیمه His برشمرد و عملکرد حوزه IT درخصوص اهمیت کنترل دقیق خروجی لیست بیمه، گزارش های طرح مبتنی بر عملکرد و گزارش های نظام ارجاع را حائز اهمیت دانست .

در این جلسه کارشناسان بیمه سلامت استان با توجه به ارزیابی بیمارستان های استان طبق گزارش ارائه شده به بیان چالش های موجود و همچنین به ذکر مواردی در رابطه با خروجی های سیستم HIS بیمارستان های سطح استان اشاره داشتند. سپس نماینده بیمه سلامت، طی پیشنهادی از مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه خواست تا کارشناسان IT بیمارستانها با کارشناسان ارزیاب بیمه سلامت استان در راستای ممیزی و بررسی وضعیت استحقاق سنجی بیمارستان ها مساعدت لازم را داشته باشند.
  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 40889
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/07/28 12:53
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار