• 1397/07/29 - 13:28
  • تعداد بازدید خبر : 49
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
به منظور بررسی و شناسایی چالش های پروژه مارلیک ؛

هفدهمین جلسه کمیته هماهنگی پروژه مارلیک با حضورنمایندگان بیمه سلامت استان و تیم ستادی نظام ارجاع الکترونیک برگزارشد

هفدهمین جلسه کمیته هماهنگی نظام ارجاع با هدف شناسایی و بررسی چالش های اجرای پروژه مارلیک با حضور مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، نمایندگان بیمه سلامت استان و تیم ستادی نظام ارجاع الکترونیک در دفتر این مدیریت تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان ؛ هفدهمین جلسه کمیته هماهنگی پروژه مارلیک، یکشنبه 29 ام مهر ماه امسال با حضور مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، نمایندگان بیمه سلامت استان و تیم ستادی نظام ارجاع الکترونیک در دفتر این مدیریت تشکیل شد.

در ابتدای جلسه دکتر دلیلی - مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، با عنایت به نگاه ویژه ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر اهمیت پروژه مارلیک و تسریع در روند اجرای آن ، توضیحات مبسوطی در زمینه موارد پیگیری شده توسط تیم ستادی نظام ارجاع ، میزان دستیابی به اهداف پروژه در کلیه سطوح پیش بینی شده و بازخورد حضور تیم پروژه مارلیک در جلسه روز سه شنبه 24 ام مهر ماه در وزارت و پیشنهاداتی که از گیلان در آن جلسه مطرح شد را بیان نمود . سپس به نحوه ارتباطات در سطوح مختلف این طرح ، بازدیدهای تیم ارجاع از بیمارستان ها و مراکز درگیر طرح در شهرستان های صومعه سرا ، انزلی ، لنگرود ، ماسال و رضوانشهر و اجرای گام اصلی پروژه که اجرای طرح در شهر رشت می باشد ، اشاره کرد .

در این جلسه مهندس متین رمضانی- مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گزارشی از نحوه فراهم نمودن بستر زیرساختی و سخت افزاری در سطوح اجرای پروژه مارلیک و چالش هایی که حوزه IT با آن مواجه هست اشاره کرد و یاد آور شد که از نقاط شناسایی شده طرح ، تعدادی از نقاط توسط مخابرات و مابقی توسط شرکت " های وب " پوشش داده می شوند .

در پایان جلسه با قرار پیگیری پیشنهادات مطرح شده به جهت ارتقای سطح کیفی عملکرد تیم نظام ارجاع ، تسریع و بهبود در رونداجرای پروژه مارلیک، خاتمه یافت .
  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 40927
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/07/29 13:28
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار