• 1397/09/07 - 10:18
  • تعداد بازدید خبر : 57
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
در راستای نظارت برفرآیندها و استقرار پروژه مارلیک در دانشگاه ؛

پروژه مارلیک در مرکز درمانی کوثر شهرستان آستانه اشرفیه کلید خورد

در راستای نظارت بر فرایندها و استقرار پروژه مارلیک در سطح مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه و به منظور تسریع در توسعه زیر ساخت و بهبود ارایه خدمات الکترونیک، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اتفاق تیم ستادی نظام ارجاع الکترونیک ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و کارشناس IT از بیمارستان کوثر آستانه بازدید نمودند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ در راستای نظارت بر فرایندهاو استقرار پروژه مارلیک در سطح مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه و به منظور تسریع در توسعه زیر ساخت و بهبود ارایه خدمات پرونده الکترونیک سلامت ، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان روز چهارشنبه 7 ام آذر ماه امسال به اتفاق تیم ستادی نظام ارجاع الکترونیک ، مدیر شبکه بهداشت و درمان ، ریاست بیمارستان و کارشناسان IT بیمارستان و شبکه بهداشت و درماناز بیمارستان کوثر آستانه بازدید نمودند .
در این بازدید، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه تیم ستادی نظام ارجاع طی نشستی در دفتر ریاست بیمارستان ضمن انعکاس نتایج بازدید ، به بررسی نحوه استقرار پروژه مارلیک و توسعه زیر ساختها و تجهیزات مورد نیاز این طرح پرداخت .
در طی این نشست ضمن گفت و گو و بررسی زیر ساخت های استقرار پروژه مارلیک در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهرستان و بیمارستان ، تیم ستادی نظام ارجاع دانشگاه توضیحاتی در زمینه اهمیت طرح و تسریع در اجرای پروژه ، لزوم نیازسنجی و پیگیری مستمردر راه اندازی پروژه نظام ارجاع الکترونیک و سیستم نوبت دهی به راهکارهاییدر راستای تسریع و بهبود کمی و کیفی اجرای فرایندهای پروژه بیان داشتند.
جلسه با قرار پیگیری پیشنهادات و راهکارهای مطرح شده توسط حاضرین در جلسه به جهت تسریع در اجرای این پروژه مهم ، خاتمه یافت.
  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 42037
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/09/07 10:18
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار