• 1395/09/24 - 10:25
  • تعداد بازدید خبر : 49
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
با هدف توانمندسازی کارشناسان حوزه اطلاع رسانی؛

پنجمین جلسه کارگاه آموزش خبرنویسی برگزار شد

پنجمین جلسه کارگاه آموزش خبرنویسی با محوریت رسانه شناسی، دیروز (سه شنبه) در محل دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ پنجمین جلسه کارگاه آموزش خبرنویسی با موضوع رسانه شناسی، دیروز (سه شنبه) در محل دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

این کارگاه که برگزاری آن با هدف توانمندسازی کارشناسان حوزه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و به همت مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه صورت گرفته است، از ابتدا با دستور کار پنج جلسه برنامه ریزی شد که جلسه پنجم آن به موضوع رسانه شناسی اختصاص یافت. مفهوم رسانه، انواع و کارکردهای آن از رئوس مطالب ارائه شده در این کارگاه بود.

در حاشیه این جلسه کارگاه، دکتر سلطانی، رئیس دانشکده داروسازی به ارائه توضیحاتی در خصوص تاریخچه تأسیس دانشکده، افتخارات علمی دانشجویان و برنامه ها و فعالیت های انجام گرفته پرداخت. سپس عبدالله زاده، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه با تقدیم لوح تقدیر از عموزاد، رئیس امور عمومی دانشکده داروسازی و مدافع حرم قدردانی کرد.

  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 22581
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1395/09/24 10:25
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار