• 1397/08/30 - 15:08
  • تعداد بازدید خبر : 53
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
در راستای استقرار و نوسعه داشبوردهای هوشمند مدیریتی در دانشگاه؛

یازدهمین نشست توسعه و روند اجرای پروژه داشبورد هوشمند اطلاعاتی ( BI )

در یازهمین جلسه کمیته آمار و توسعه داشبوردهای مدیریتی به منظور شناسایی و ارتقای کیفیت خدمات سامانه تحت وب داشبورد هوشمند اطلاعاتی ( گیله اوخان ) با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و تیم ستادی این حوزه در دفتر این مدیریت تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان ؛ در یازدهمین جلسه کمیته آمار و توسعه داشبوردهای مدیریتی روز چهارشنبه 30 ام آبان ماه امسال به منظور شناسایی چالش ها ، توسعه و ارتقای داشبورد هوشمند اطلاعاتی ( گیله اوخان ) با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و کارشناسان ستادی این حوزه در دفتر این مدیریت تشکیل شد. در ابتدای جلسه مهندس متین رمضانی - مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، با عنایت به اهمیت این پروژه و توجه ویژه ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر تسریع در استقرار و اجرای پروژه داشبورد هوشمند اطلاعاتی ( گیله اوخان ) و تحقق این طرح مهم در تصمیم سازی مدیران و سطح کلان دانشگاه، توضیحاتی در زمینه موارد پیگیری شده توسط این مدیریت و تیم ستادی ، میزان دستیابی به اهداف پیش بینی شده این پروژه اشاره داشت .
در این جلسه مهندس رمضانی و اعضای تیم کمیته آمار و توسعه داشبوردهای مدیریتی پیشنهاداتی در خصوص ارتقاء سطح کمی و کیفی کار ، شناسایی شاخص ها و اقلام آماری بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و تحقیقاتی طبق استاندارد لازم این طرح جهت تعبیه شدن در داشبورد هوشمند مدیریتی گیله اوخان مطرح نمودند و سپس راهکارهایی به جهت دسترسی آسان و امکانات گزارشگیری در قالب نمودارها و تنوع داشبوردهای کاربردی با طرح های گرافیکی کاربر پسند این داشبورد هوشمند ارائه نمودند.
جلسه با قرار پیگیری پیشنهادات مطرح شده به جهت توسعه ، ارتقای سطح کیفی اجرای پروژه ، تسریع و بهبود در رونداجرای داشبورد ، خاتمه یافت .

  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 41828
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/08/30 15:08
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار