• 1403/05/22 - 12:00
  • تعداد بازدید خبر : 91
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازدید کارشناسان حوزه زیرساخت و نرم افزار از بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، صبح امروز دوشنبه 22مرداد ماه سال جاری تیمی متشکل از کارشناسان ستادی حوزه های زیرساخت و نرم افزار به همراه نمایندگان شرکت توسعه دهندهHIS، به منظور پایش وضعیت نرم افزاری و زیرساختی و بررسی مشکلات احصاء شده در پی پایش میدانی هفته گذشته  از بیمارستان دکتر پیروز شهرستان لاهیجان بازدید بعمل آوردند.

این بازدیدکه به منظور حصول اطمینان از وضعیت اجرای دستورالعمل های ابلاغی  و ارزیابی کمی و کیفی حوزه فناوری اطلاعات صورت پذیرفت  موانع و مشکلات اجرایی، شناسایی شده مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای پیشنهادی ارائه شد.

بازدید از بخشهای  رادیولوژی، اطاق سرور و درآمد نیز صورت پذیرفت. ارتقاء سرور و استاندارد سازی شبکه مرکز نیز در دستور کار قرار گرفت.

صحت سنجی گزارشات کارآمد، وضعیت استفاده از سرویس های نسخه نویسی و نسخه پیچی، صندوق حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج بیمه های سلامت، وضعیت نوبت های ارجاعی و بازخوراند و نحوه بک آپ گیری  از مهمترین مواردی بود که مورد پایش گرفت.

مشکلات مطرح شده در سامانه پکس نیز مورد ارزیابی قرار گرفت و تنظیمات لازم در بانک HIS اعمال گردید. پیگیری مداوم رویت پرونده ها در سامانه رز و اطمینان از ارسال صحیح و با کیفیت پرونده ها به سامانه سپاس نیز توسط کارشناسان ستادی مورد تأکید قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 127611
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

بازدید کارشناسان حوزه زیرساخت و نرم افزار از بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان بازدید کارشناسان حوزه زیرساخت و نرم افزار از بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان بازدید کارشناسان حوزه زیرساخت و نرم افزار از بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان
آخرین بروز رسانی : 1403/05/22 12:00