• 1403/01/29 - 14:59
  • تعداد بازدید خبر : 51
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

بررسی عملکرد شرکت توسعه دهنده پکس

به منظور بررسی عملکرد شرکت پکس و تصمیم گیری در خصوص قرارداد پشتیبانی در سال جدید، جلسه ای با حضور اعضاء مربوطه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ظهر امروز چهارشنبه 29 فروردین ماه سال جاری جلسه مشترکی با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات، رؤسای اداره اقتصاد درمان، نرم افزار و پورتال و آمار به همراه کارشناسان ستادی و نمایندگان شرکت توسعه دهنده آرشیو دیجیتال تصاویر پزشکی در راستای انعقاد قرارداد پشتیبانی در سال جدید  با مراکز تابعه دانشگاه برگزارشد.

در ابتدای جلسه مهندس شادی مؤید رضائی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات به انجام وظایف و تهعدات شرکت و میزان رضایتمندی از عملکرد کارشناس فنی شرکت اشاره کرد .

ارزیابی از تعداد دستگاههای متصل و قابل اتصال به پکس و مشخص نمودن مراکز با تردد بالا جهت راه اندازی Work list management  در دستور کار قرار گرفت . افزودن امکانات جدید به قرارداد جهت جلوگیری از خطاهای کاربری نیز از مهمترین موارد مطرح شده در جلسه بود .

در خاتمه هر یک از افراد شرکت کننده در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مربوطه پرداختند و جلسه با پیگیری موارد مطروحه به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 121488
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

بررسی قرارداد پکس
آخرین بروز رسانی : 1403/01/29 14:59