برگزاری جلسه بررسی قابلیت های سامانه ثبت غذا با رویکرد مدیریت هزینه
به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، در راستای لزوم ایجاد گزارشات جامع جهت ارزیابی درخواست و تحویل غذای توزیع شده در حوزه های دانشجویی، کارکنان و بیماران ظهر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه سال جاری جلسه ای با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات، رؤسای گروه نرم افزار و پورتال، اداره نظارت و بررسی عملکرد مالی دانشگاه، رئیس اداره تغذیه،کارشناس ستادی حوزه های معاونت درمان، توسعه و مسئول فناوری اطلاعات معاونت فرهنگی به همراه نمایندگان شرکت های توسعه دهنده در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات برگزارشد.
درابتدای جلسه مهندس شادی مؤید رضائی- مدیر آمار و فناوری اطلاعات تصریح کرد، مدیریت منابع و مصارف واستفاده بهینه از نرم افزارهای موجود با رویکرد مدیریت هزینه از مهمترین اهداف دانشگاه می باشد. وی خواستار اصلاح فرایندها و مغایرت های اعلام شده توسط مراکز شد.
در ادامه خسرو ابراهیم پور- رئیس اداره نظارت و بررسی عملکرد مالی دانشگاه تأکید کرد، مبنای تصمیم گیری دانشگاه و پرداختی پیمانکاران خروجی سامانه ها است.
ایجاد گزارشات درخواستی در نرم افزارها به منظور مدیریت صحیح ، برنامه ریزی وتصمیم گیری، بازدید میدانی از مراکز و آموزش به کارشناسان مراکز بهره بردار از مهمترین موارد مطرح شده در جلسه عنوان شد.
گفتنی است، بسیاری از گزارشات درخواستی در سامانه ها اجرا و پیاده سازی گردیده است.