• 1402/08/23 - 12:26
  • تعداد بازدید خبر : 147
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه در راستای چالش ها و اجرای بهینه از سامانه پکس

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، در راستای اجرای  بهینه از سامانه پکس مراکز طرف قرارداد و به منظور بهبود وضعیت موجود، امروز سه شنبه 23 آبان ماه سال جاری ساعت  11:30جلسه ای با حضور سرپرست معاونت درمان، مدیران مالی، آمار و فناوری اطلاعات ، توسعه سازمانی و تحول اداری و نظارت و اعتباربخشی , سرپرست اداره اقصاددرمان، رئیس گروه نرم افزار و پورتال و کارشناسان ستادی به همراه نمایندگان شرکت توسعه دهنده مدال الکترونیک در دفتر معاونت درمان برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس شادی مؤید رضائی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات ضمن تشکراز حاضرین در جلسه و تعهد شرکت در خصوص پاسخگویی به موقع به مراکز، خواستار بهبود وضعیت اسقرار سامانه پکس و پایداری آن در مراکز تابعه استان شد وخاطر نشان کرد، تاکنون 17 مرکز در لیست فرایند نصب و پشتیبانی قرار گرفته اند. وی تصریح کرد، پیگیری های لازم توسط این مدیریت با مراکز درخصوص انعقاد قرارداد پشتیبانی در حال انجام است و خواستار امکان سنجی پنل پیامکی توسط شرکت توسعه دهنده مدال الکترونیک شد.

در ادامه دکتر سید مهدی ضیاء ضیابری – سرپرست معاونت درمان تصریح کرد، با عنایت به ماهیت کار بیمارستانها، اختلال در فرایندهای الکترونیک مرتبط با پرونده الکترونیک سلامت می تواند صدمات جبران ناپذیری را برای بیمار و بیمارستان فراهم آورد از این رو همواره باید ارتقاء کیفیت خدمات بهداشت و درمان در اولویت قرار گیرد و در خصوص پرداخت مطالبات ماضی مراکز به شرکت ، دستور اقدامات لازم را صادر نمود. جلسه مذکور با پیگیری مصوبات مطروحه رأس ساعت 12 به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 114358
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

استفاده بهینه از سامانه پکس استفاده بهینه از سامانه پکس استفاده بهینه از سامانه پکس

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/08/23 12:26