• 1401/09/29 - 11:20
  • تعداد بازدید خبر : 240
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت در مرکز آموزشی درمانی امیر المومنین (ع)

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه سری دیگر از جلسات رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت صبح امروز 29 ام آذر ماه سال جاری ساعت 08:30 و با حضور اعضاء کارگروه در مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر حسن رخ شاد مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه گزارشی از وضعیت رسیدگی در ماههای شهریور، مهر و آبان را ارائه نمود. وی ادامه داد از مجموع 16949 پرونده ترخیصی در ماه شهریور 15914پرونده وارد سامانه پردازشگر اسناد بستری شده است که از این تعداد 10083 پرونده صورتحساب شده است همچنین از مجموع 15565 پرونده ترخیصی در ماه مهر تعداد 13449 پرونده به سامانه ورود و 2254 پرونده در کارتابل درآمد و 6332 فقره پرونده در کارتابل ناظرین بیمه در حال کارشناسی می باشد.

دکتر رخ شاد افزود، دو مرکز نسبت به ارسال پرونده های آبان ماه خود تاکنون اقدام ننموده اندکه در اسرع وقت می بایست فرایند ارسال به سپاس صورت پذیرد تا کارشناسان مربوطه نسبت به  رسیدگی پرونده ها در کارتابل خود اقدام نمایند.

در ادامه مسئول فناوری اطلاعات بیمارستان امیرالمومنین با بیان اینکه علت کندی رسیدگی به دلیل ابلاغ پاره ای از دستورالعمل های متعدد مانند (ارز ترجیحی، گلوبال)  و همچنین مشکلات سامانه رز طی ماه گذشته بوده که همین امر منجر به استعلام و ارسال های مجدد گردیده و در نهایت فرایند رسیدگی را باچالش مواجه نموده است.

در ادامه به منظور کاهش کسورات مقررشد، طبق هماهنگی با معاونت غذا و دارو مسئولین فنی داروخانه مراکز از طریق اتصال به سایت td.ihio.gov.ir بصورت روزانه نسبت به بروزرسانی مبالغ داروها و تجهیزات اقدام نمایند تا فرایند بارگذاری آن در HIS فراهم گردد.

همچنین تصریح شد، به منظور شناسایی خطاهای مرتبط با فرایند نسخه نویسی بر بستر HIS با همکاری تعدادی از پزشکان متخصص فرایند مذکور در آن مرکز پیاده سازی گردد.

در ادامه ، جلسه مذکور با پیگیری مطالبه آندسته از اعمال جراحی توأم که توسط  متخصصین صورت می پذیرد و سازمان بیمه متقبل پرداخت هزینه نمیگردد توسط بیمارستان از سازمان بیمه سلامت به پایان رسید.  

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 97452
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

جلسه رسیدگی بیمه سلامت در امیرالمومنین جلسه رسیدگی بیمه سلامت در امیرالمومنین جلسه رسیدگی بیمه سلامت در امیرالمومنین

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/09/29 11:20