• 1402/02/31 - 12:15
  • تعداد بازدید خبر : 241
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

برگزاری وبینار آموزشی با موضوع بهره گیری از گزارش متحدالشکل کارانه و بسته حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، درراستای اجرای دستورالعمل های وزارت متبوع درخصوص ارائه گزارش سند متحدالشکل کارانه و به منظور راستی آزمایی گزارشات مربوطه، امروز یکشنبه 31 ام اردیبهشت ماه سال جاری جلسه ای در بستر وبینار ساعت 08:30 با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات، نمایندگان معاونت های توسعه و درمان، مدیریت پرستاری، کارشناسان ستادی و شرکت های توسعه دهنده  HIS با مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانهای تابعه استان برگزار شد.

درابتدای جلسه مهندس شادی مؤید رضایی- مدیر آمار و فناوری اطلاعات ضمن خوشامدگویی خدمت شرکت کنندگان درجلسه ادامه داد با توجه به اجرای فاز نهایی سامانه کارآمد و جهت جلوگیری از اخلال در پرداخت کارانه، پیاده سازی و صحت سنجی دقیق گزارشات مرتبط با کارآمد در کلیه بیمارستانها در دستور کار قرار گیرد و افزود، با عنایت به تأمین اعتبار طرح از سوی سازمان بیمه سلامت و توجه به ضرورت و اهمیت حفاظت مالی از بیماران، پیاده سازی سرویس بیماران خاص و صعب العلاج درسیستم های جامع اطلاعات بیمارستانی اجرا گردیده است. بدین سان کنترل و صحت سنجی داده ها مورد انتظار این مدیریت می باشد. مهندس رضایی تأکید کرد،  قطعی سرویس های وزارتی در برخی موارد باعث بروز مغایرت هایی در خروجی گزارشات می شود که این موضوع از طریق ستاد دانشگاه مورد پیگیری قرار خواهد گرفت . وی همچنین به تعاملات تنگاتنگ مسئولین فناوری اطلاعات و درآمد جهت اجرای بهینه دستورالعملها اشاره کرد.

درادامه سرپرست اداره درآمد دانشگاه، به تشریح سناریورهای مختلف درخصوص دستورالعمل بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت و مواردی چون درصد سهم سازمان، محاسبات و بسته حمایتی بیماران ویژه را تشریح کرد. وی همچنین به نحوه محاسبه سهم بیماران به صورت دستی به مسئولین درآمد تأکید کرد و افزود جهت راستی آزمایی گزارشات مسئولین درآمد می بایست به بندهای دستورالعمل کاملاً مسلط باشند .

در ادامه مسئول سامانه مبتنی بر عملکرد دانشگاه نیز به بیان توضیحات لازم درخصوص نحوه گزارش گیری کارانه پرستاران و بندهای مرتبط با دستورالعمل بسته بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت. وی خاطر نشان کرد، در مورد  بند 2 دستورالعمل سند متحدالشکل کارانه پرستاری تصمیم گیری نهایی توسط کارگروه دانشگاه بعمل خواهد آمد. در ادامه نمایندگان شرکت های توسعه دهنده به بیان آموزشهای لازم پیرامون مباحث مطروحه پرداختند و شرکت کنندگان درجلسه نیز پرسش های خود را مطرح و پاسخ های لازم را دریافت نمودند.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 104846
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

اجرای سند متحدالشکل کارانه و بیماران خاص و صعب العلاج اجرای سند متحدالشکل کارانه و بیماران خاص و صعب العلاج اجرای سند متحدالشکل کارانه و بیماران خاص و صعب العلاج

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/02/31 12:15