• 1402/01/15 - 11:43
  • تعداد بازدید خبر : 401
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت با تمرکز بر پایش فرایند در بیمارستان شهید دکتر بهشتی انزلی

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، اولین جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت در سال 1402 با تمرکز بر پایش فرایند رسیدگی الکترونیک در بیمارستان شهید بهشتی انزلی با حضور اعضاء کارگروه، مدیر درمان و مسئولین درآمد و فناوری اطلاعات بیمارستان  مذکور رأس ساعت 10 صبح در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار شد.

درابتدای جلسه مهندس شادی مؤید رضایی – سرپرست مدیریت آمار و فناوری اطلاعات گزارشی از وضعیت گردش پرونده ها در سامانه رز را ارائه نمود وضمن نمایه کردن همزمان داشبورد BI  و سامانه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت نسبت به بررسی اختلاف گزارش و مشکلات مربوطه به بیان مسئله پرداخت و خاطرنشان کرد، کیفیت پرونده ها و میزان دقت ارسال به  سپاس همچنان مورد تأکید این مدیریت می باشد..

مهندس رضایی ادامه داد: کلیه پرونده ها می بایست پس از تکمیل و تأیید نهایی بصورت کامل به سامانه سپاس ارسال گردد.

در ادامه دکتر فرهاد روشنفکر – مدیر درمان دانشگاه خواستار پیگیری جدی مراکز در خصوص آندسته از پرونده هایی که بنا به دلایلی به سامانه سپاس یا رز ارسال نگردیده است شد و افزود به منظور احصاء مطالبات دانشگاه نسبت به تعیین تکلیف کلیه پرونده ها در مهلت زمان مشخص شده اقدام گردد. پیگیری پرونده هایی که دارای خطای هویتی ارسال به سپاس هستند و بررسی مغایرت پرونده های ارسال شده به سامانه سپاس و قابل رسیدگی در رز طی ماه شهریور در بیمارستان شهید دکتر بهشتی انزلی از مهمترین موضوعات مطروحه در جلسه عنوان شد.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 102512
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

جلسه رسیدگی با تمرکز بر پایش وضعیت در مرکز انزلی جلسه رسیدگی با تمرکز بر پایش وضعیت در مرکز انزلی جلسه رسیدگی با تمرکز بر پایش وضعیت در مرکز انزلی

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/01/15 11:43