• 1403/06/26 - 07:43
  • تعداد بازدید خبر : 22
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

پایش مشترک کارشناسان معاونت های توسعه و درمان و مدیریت های پرستاری و آمار و فناوری اطلاعات از بیمارستان شهید دکتر بهشتی انزلی

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات روز یکشنبه 25 شهریور ماه سال جاری، به منظور بررسی عملکرد در حیطه های رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه های پایه، محاسبات کارانه و درآمد پایش مشترکی توسط کارشناسان حوزه های معاونت های توسعه، درمان  و مدیریت های آمار و فناوری اطلاعات و پرستاری از بیمارستان شهید دکتر بهشتی انزلی بعمل آوردند.

طی این بازدید عوامل دخیل در تأخیر ارسال اسناد، کسورات و نواقص پرونده ها از جمله اصالت سنجی و تنظیم صحیح سربرگ فرم های پرونده بیمار مورد بررسی قرار گرفت و نکات اصلاحی به مسئولین مربوطه ارائه شد.

همچنین در بحث کارانه پزشکان، پرستاران و پرسنل مواردی نظیر انتخاب مناسب ذینفع، ثبت صحیح نوع رابطه استخدامی، تکمیل فیلد نقش ارائه دهنده خدمت و ... بررسی و آموزشهای لازم ارائه شد.

در خاتمه، جمع بندی موارد مشاهده شده و راهکارهای کاهش نواقص در جلسه ای با حضور مدیر بیمارستان و تیم اجرایی مطرح و مقررشد، بازخورد پایش بعمل آمده بصورت مکتوب به آن مرکز منعکس گردد.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 128679
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

پایش مشترک کارشناسان معاونت های توسعه و درمان و مدیریت های پرستاری و آمار و فناوری اطلاعات از بیمارستان شهید دکتر بهشتی انزلی پایش مشترک کارشناسان معاونت های توسعه و درمان و مدیریت های پرستاری و آمار و فناوری اطلاعات از بیمارستان شهید دکتر بهشتی انزلی پایش مشترک کارشناسان معاونت های توسعه و درمان و مدیریت های پرستاری و آمار و فناوری اطلاعات از بیمارستان شهید دکتر بهشتی انزلی
آخرین بروز رسانی : 1403/06/26 07:43