• 1403/05/13 - 11:38
  • تعداد بازدید خبر : 130
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

بازبینی شناسنامه شاخص ها و اقلام آماری دانشگاه

به مظور ارتقاء کمی و کیفی شاخص ها، ایجاد تغییرات در لیست شناسنامه اقلام آماری و بررسی تعاریف شاخص ها جلسه ای با حضور نمایندگان حوزه های آماری معاونت ها، مدیریت های پرستاری، اورژانس و فوریت های پزشکی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات، صبح امروز شنبه 13 مرداد ماه سال جاری به منظور بازبینی شناسنامه شاخص ها و اقلام آماری دانشگاه جلسه ای با حضور رئیس گروه آمار، نمایندگان آمار معاونت ها و مدیریت های پرستاری، اورژانس و فوریت های پزشکی به همراه کارشناسان ستادی حوزه آمار و فناوری اطلاعات در دفتر این مدیریت برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس مرتضی فلاح – رئیس گروه آمار به بیان اهمیت تدوین نهایی کتاب شناسنامه شاخص ها و اقلام آماری دانشگاه به ویژه نسخه دوم درآینده نزدیک اشاره کرد و خواستار همکاری همه جانبه حوزه های مربوطه شد.

بررسی تعاریف شناسنامه شاخص ها و ارائه توضیحات لازم در خصوص اندازه گیری استانداردها، ضرایب اولویت، بازنگری و ویرایش برخی شاخص ها از مهمترین مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

در ادامه با توجه به دستورالعمل های ابلاغی مقرر شد، به منظور ارتقاء کمی و کیفی شاخص ها و ایجاد تغییرات در لیست شناسنامه اقلام آماری توسط نمایندگان حوزه های مذکور اقدامات لازم بعمل آورده شود .

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 127299
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

بازبینی شناسنامه شاخص ها و اقلام آماری دانشگاه بازبینی شناسنامه شاخص ها و اقلام آماری دانشگاه بازبینی شناسنامه شاخص ها و اقلام آماری دانشگاه
آخرین بروز رسانی : 1403/05/13 11:38