• 1400/11/18 - 13:37
  • تعداد بازدید خبر : 624
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

بررسی وضعیت نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک درنرم افزارشرکت میکفاوا

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه امروز دوشنبه 18 ام بهمن ماه سال جاری رأس ساعت 9 صبح جلسه ایی با موضوع بررسی وضعیت نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در نرم افزار شرکت میکروافزار قشم و با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، نماینده درمان در امر پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی، رئیس گروه نرم افزار و پورتال، مدیر بیمارستان رضوانشهر و مسئولین فناوری اطلاعات این مرکز و مرکز الزهرا به همراه کارشناسان ستادی و نماینده شرکت توسعه دهنده HIS در اطاق مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزارشد.

در ابتدای جلسه مهندس حمید خردادی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن تشکر از حضور مدعوین در جلسه  در خصوص استقرار کامل و استفاده از پنل HISجهت فرایند نسخه نویسی تا پایان سال خبر داد. وی ادامه داد با استفاده از نرم افزار HIS ، نیاز کاربران به نرم افزارهای دیگر مرتفع میگردد و پزشکان از طریق یک پلت فرم واحد و دریک بستر امن نسبت به فرایندنسخه نویسی الکترونیک اقدام می نمایند .

مهندس خردادی کاربر پسند بودن و امکان جستجوی پیشرفته را از مهمترین نیازهای نسخه نویسی در نرم افزار HIS عنوان کرد. وی ادامه داد دو مرکز الزهرا و شهداء رضوانشهر به عنوان بیمارستانهای پایلوت ، طرف قرارداد شرکت توسعه دهنده میکروافزار معرفی گردیده اند.

سپس نماینده شرکت به بیان موارد اصلاح شده و موارد در دست اجرا اشاره کرد .طی این جلسه شرکت میکروافزار مکلف شد به منظور دسترسی آسان و کاربرپسند با پنل مربوطه نسبت به تغییرات مورد نظردر اسرع وقت اقدام نماید .اصلاح جستجو با سه حرف اول، امکان جستجو براساس نام خانوادگی و اقلام دیگر، فعالسازی خودکار مکان نما بدون نیاز به کلیک در کادر جستجو، و امکان اعلان پیام مبنی بر عدم ارسال نسخ پاراکلینیک، امکان انتخاب نسخه های قبلی و ویرایش و ثبت مجدد آن برای بیمار، امکان تکرار نسخ و ویرایش تنها با اشاره یک کلیک و نمایش سوابق اطلاعات پزشکی بیمار، از مهمترین مواردی بود که توسط شرکت طی یک هفته در دست اقدام قرار خواهد گرفت .

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، تأکید کرد در خصوص امکان ثبت نسخه روز آخر بیماران بستری  با تشکیل جلسه در حضور نمایندگان حوزه درمان تصمیمات لازم اتخاذ خواهدگردید. وی همچنین به ایجاد لسیت های روتین و اختصاصی در نرم افزار اشاره کرد. سپس هر یک از افراد شرکت کننده در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون فرایند مذکور پرداختند. این جلسه با دستور پیگیری موارد مطروحه به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 82801
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1400/11/18 13:37