• 1403/03/19 - 11:20
  • تعداد بازدید خبر : 58
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه در راستای اجرا و پیاده سازی پرونده الکترونیک سلامت

در راستای اهداف و سنجه های اعتباربخشی، پیاده سازی پرونده الکترونیک سلامت در بخشهای اورولوژی و نورولوژی مراکز آموزشی درمانی رازی و پورسینا در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات، صبح امروز شنبه 19 خرداد ماه سال جاری به منظور پیاده سازی پروژه پرونده الکترونیک سلامت در بخشهای نورولوژی و اورولوژی مراکز آموزشی درمانی پورسینا و رازی جلسه ای با حضور مدیران آمار و فناوری اطلاعات ، پرستاری ، دکتر اشرف – رئیس مرکز توسعه تحقیقات بالینی پورسینا، رئیس گروه نرم افزار و پورتال، کارشناسان ستادی حوزه ها و نماینده شرکت توسعه دهنده HIS  رأس ساعت 10 صبح در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزارشد.

تشکیل کارگروه جهت  نهایی سازی فرم های گزارش پرستاری، پیاده سازی لیست های روتین و برگزاری جلسات آموزشی جهت کاربران از مهمترین مواردی بود که طی این جلسه به آن اشاره شد. ارائه سند فنی به شرکت های توسعه دهنده در بخش پرستاری نیز در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه مهندس شادی مؤید رضایی- مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه تصریح کرد، با توجه به پتانسل های موجود در مراکز فوق امید است،  با تعامل و مشارکت فعالانه با هدف ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده و افزایش ایمنی بیماران گام بزرگی در جهت اجرای پرونده الکترونیک سلامت برداشته شود .

از مهمترین مزایای   EHR می توان به کاهش خطاهای انسانی، تشخیص دقیق، کیفیت مراقبت بهداشتی درمانی و امکان دسترسی اطلاعات یکپارچه بیماران برای مقاصد مدیریتی، نظارتی و پژوهشی، را  نام برد .

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 125087
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

آخرین بروز رسانی : 1403/03/19 11:20