• 1401/06/15 - 11:26
  • تعداد بازدید خبر : 355
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه رسیدگی با مراکز آموزشی درمانی حشمت، الزهرا و بیمارستان شهید انصاری رودسر

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ساعت 8:30 صبح امروز، سه شنبه 15 ام شهریور ماه سال جاری جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، نمایندگان بیمه سلامت استان، رئیس اداره اقتصاد درمان، رئیس گروه نرم افزار و پورتال، سرپرست اداره درآمد، کارشناس ستادی و نمایندگان شرکت های توسعه دهنده HIS برگزارشد.  رؤسا، مسئولین فناوری اطلاعات و درآمد مراکز آموزشی درمانی حشمت، الزهرا و بیمارستان شهید انصاری رودسر از طریق ویدئو کنفرانس به جلسه متصل شدند و نسبت به ارائه مشکلات مربوط به حوزه رسیدگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای جلسه مهندس حمید خردادی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات گزارشی از وضعیت ارسال پرونده ها به سامانه سپاس طی ماههای خرداد و تیر را ارائه نمود و ادامه داد برخی مراکز از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده و نظارت بیشتر رؤسای بیمارستانهادر ارسال به موقع اسناد را یادآور شد.

وی همچنین نقش و اهمیت حوزه صف در پرداخت منابع مالی را متذکرشد. سپس دکتر لیلا ژاله جو معاون بیمه سلامت استان آماری از وضعیت پرونده ها در کارتابلهای حوزه درآمد و ناظرین بیمه را ارائه نمود.

وی به میانگین مدت زمان ترخیص بیمار تا ارسال پرونده به سامانه سپاس اشاره کرد و افزود در ماههای اردیبهشت و خرداد میانگین مدت زمان، تا 58 روز ثبت شده است که این فاصله زیاد منجر به عدم وصول به موقع مطالبات میگردد.

سپس هر یک از مراکز دعوت شده به منظور بررسی چگونگی روند اجرای مرتبط با فرایند رسیدگی و اشکالات موجود در اسناد جهت ارسال به سامانه رز به بیان توضیحات لازم پرداختند. طی این نشست مقررشد نماینده شرکت توسعه دهنده HIS  به همراه کارشناسان ستادی جهت بررسی و رفع مشکلات مربوط به  مرکز آموزشی درمانی الزهرا رأس ساعت 10صبح امروز در محل حضور بهم  رسانند. همچنین مصوب شد، مرکز دکتر حشمت درخصوص عدم پذیرش پزشک 2 کا در آزمایشگاه و ردیف مراقبت پرستاری با سازمان بیمه سلامت استان رایزنی های لازم را انجام دهد. اصلاح فرایند تشکیل پرونده بستری برای بیماران با ماهیت سرپایی نیز از مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

جلسه مذکور با پیگیری مصوبات مطروحه به پایان رسید.    

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 92851
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

جلسه رسیدگی جلسه رسیدگی جلسه رسیدگی

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/06/15 11:26