• 1402/06/29 - 12:21
  • تعداد بازدید خبر : 157
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری وبینار بررسی و صحت سنجی گزارشهای سند متحدالشکل کارانه

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، در راستای بررسی و صحت سنجی گزارشهای متحدالشکل کارانه، صبح امروز چهارشنبه 29 شهریور ماه سال جاری، جلسه ای در بستر وبینار با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات، رئیس اداره اقتصاد درمان، رئیس گروه نرم افزار و پورتال، کارشناس مالی دانشگاه، نمایندگان معاونت توسعه و پرستاری، کارشناسان ستادی و نمایندگان شرکت های توسعه دهنده با مسئولین واحدهای درآمد، فناوری اطلاعات و مدیران پرستاری کلیه بیمارستانهای مراکز تابعه استان از ساعت 8:30 لغایت 13 برگزارشد.

در ابتدای جلسه مهندس شادی مؤید رضایی- مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، ضمن خداقوت و تشکر از حضور شرکت کنندگان در وبینار خواستار صحت سنجی گزارشات کارآمد شد و افزود؛ فرایند صحت سنجی اطلاعات، کار گروهی در مراکز است و گزارشات استخراج شده می بایست توسط مسئولین هر حوزه قبل از تأیید نهایی مورد راستی آزمایی قرارگیرد تا به هدف اصلی که همان پرداخت درست است دست یابیم و تصریح کرد خروجی عیناً براساس دیتاهای ثبت شده توسط کاربران است بنابراین لازم است، کلیه بخشهای بیمارستان نسبت به ثبت دقیق داده ها در سیستم جامع اطلاعات بیمارستانی اقدام نمایند .

وی تصریح کرد، متمم نسخه بازنگری شده سند متحدالشکل گزارش کارانه پرستاری در سامانه های HIS مراکز پیاده سازی شده است. تعاریف دقیق شیفت ها، سمت ها، نوع بخش و کد مکسای بخشها از مهمترین مواردی بود که مهندس رضائی به آن تأکید داشت و ادامه داد، درخصوص گزارشات کارانه پزشکان، کلیه مراکز نسبت به آپلود درسامانه کارآمد و راستی آزمایی آن اقدام نمایند.

در ادامه هر یک از نمایندگان شرکت های طرف قرارداد در جلسه به بیان آموزشهای لازم در خصوص نحوه اعمال تغییرات جدید سند مذکور پرداختند. سپس  هریک از حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مباحث جلسه پرداختند. در خاتمه مهندس گلبن عراق - رئیس گروه نرم افزار و پورتال نیز ضمن تأکید به صحت سنجی داده های ثبت شده خواستار پیگیری مشکلات مطرح شده مراکز، توسط شرکت های توسعه دهنده شد.

گفتنی است ، بهره گیری از اگزه آخر و صحت سنجی گزارشات پس از ترخیص بیماران از بخشها  نیز از مواردی بود که طی این وبینار  به آن اشاره شد.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 111520
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/06/29 12:21