• 1402/08/06 - 11:57
  • تعداد بازدید خبر : 144
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت نوبت دهی الکترونیک

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، کارگاه آموزشی، با محوریت سامانه نوبت دهی الکترونیکی امروز، شنبه  6 آبان ماه سال جاری با حضور رئیس گروه نرم افزار و پورتال، کارشناسان ستادی، مسئولین فناوری اطلاعات و کلینیک های مراکزتابعه استان ساعت 8:30 صبح در سالن اجلاس معاونت توسعه برگزارشد.

در ابتدای جلسه مهندس گلبن عراق – رئیس گروه نرم افزار و پورتال ضمن تشکر از حضور شرکت کنندگان درجلسه خواستار تخصیص و بارگذاری نوبت ها در سامانه جامع نوبت دهی و رصد مداوم وضعیت نوبت های تخصیص یافته شد. وی تصریح کرد، باعنایت به اهمیت و حساسیت موضوع و به منظور تسهیل امر پیگیری و ارائه آموزشهای دوره ای از طریق رابط نوبت دهی که توسط مراکز معرفی گردیده است، می بایست نسبت به پیگیری مشکلات سامانه اقدام گردد و ادامه داد، یکی از ضروری ترین گامها در مسیر ارائه بهینه خدمات به ذینفعان استفاده از سیستم جامع  نوبت دهی الکترونیکی می باشد.

مهندس عراق تأکید کرد، با در نظر گرفتن الزامات قانونی در توسعه نظام ارجاع، لازم است ضمن اولویت بخشی به بیمارانی که از این مسیر مراجعه می نمایند حداقل 30 درصد ظرفیت های اولیه در بخش سرپایی برای بیماران ارجاعی درنظر گرفته شود .

در ادامه کارشناس فنی این مدیریت به بیان آموزش در خصوص نحوه تنظیم نوبت ها، تعریف کلینیک ها، پنل نوبت های فالوآپ و مدیریت نوبت های فالو آپ در سامانه نوبت دهی پرداخت و افزود تمامی درخواست ها از طریق ثبت در سامانه تیکتینگ صورت پذیرد. استفاده از الگوی یکسان برای نام پزشکان و درمانگاهها نیز از مهمترین مواردی بود که به آن اشاره شد. درخاتمه هر یک از شرکت کنندگان در جلسه به بیان چالش ها و مشکلات خود در این زمینه پرداختند.  

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 113406
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/08/06 11:57