• 1403/03/20 - 11:45
  • تعداد بازدید خبر : 47
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

دومین جلسه دیدار مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با مسئولین و کارشناسان فناوری اطلاعات مراکز تابعه استان

درراستای اجرای صحیح فرایندها و بیان چالش ها و مشکلات در حوزه فناوری اطلاعات، دومین جلسه از جلسات دیدار با مسئولین و کارشناسان فناوری اطلاعات برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار وفناوری اطلاعات دانشگاه، دومین جلسه دیدار مدیر آمار و فناوری اطلاعات در سال 1403در راستای اجرای صحیح  فرایندها و بیان چالش ها و مشکلات در حوزه فناوری اطلاعات، امروز یکشنبه 20 خرداد  ماه سال جاری رأس ساعت 8 صبح با حضور مدیرآمار و فناوری اطلاعات، رئیس گروه نرم افزار و پورتال ،کارشناسان ستادی و گروهی از مسئولین فناوری اطلاعات بیمارستانهای تابعه  و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهداءسلامت در دفتر مدیر آمار و فناوری اطلاعات تشکیل شد.

در ابتدای جلسه مهندس شادی مؤید رضائی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات ضمن خوشامدگویی و تقدیر از  فعالیت های صورت گرفته درحوزه فناوری اطلاعات به فراهم سازی زیرساخت های لازم در پروژه های مرتبط با پرونده الکترونیک سلامت، اشاره کرد و به اجرای فرایند نسخه نویسی در بستر HIS درکلیه مراکز تابعه تأکید کرد.

وی اولویت بندی فعالیت ها و اصلاح اجرای درست فرایندها را از مهمترین وظایف مسئولین فناوری واحدها برشمرد. ثبت تیکت به منظور پیگیری جهت برطرف شدن مشکلات نرم افزاری، انعقاد قرارداد های نرم افزاری در سال 1403 و  بهبود وضعیت استقرار سامانه پکس از مهمترین مواردی بود که طی این جلسه به آن اشاره شد.

مهندس رضائی از راه اندازی پروژه پرونده الکترونیک سلامت در برخی از مراکز خبر داد و تصریح کرد، بیمارستانهای متقاضی درخواست خود را به این مدیریت اعلام نمایند.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات تصریح کرد، با توجه به هشدار باش های سایبری  طی ماههای اخیر، تمهیدات امنیتی لازم در بیمارستانها صورت پذیرد و ادامه داد، مکاتبات لازم در خصوص وضعیت سامانه ها به هنگام مخاطرات احتمالی به مراکز ارسال شده است. وی خاطر نشان کرد، این جلسه بصورت ماهانه و منظم برگزارخواهد شد و افزود، کارشناسان ستادی این مدیریت بازدید میدانی از مراکز را بصورت هفتگی همچنان با جدیت در دستور کار قرار خواهند داد.

درخاتمه هریک از کارشناسان حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطروحه پرداختند .

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 125128
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

دومین جلسه دیدار مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با مسئولین و کارشناسان فناوری اطلاعات مراکز دومین جلسه دیدار مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با مسئولین و کارشناسان فناوری اطلاعات مراکز دومین جلسه دیدار مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با مسئولین و کارشناسان فناوری اطلاعات مراکز دومین جلسه دیدار مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با مسئولین و کارشناسان فناوری اطلاعات مراکز
آخرین بروز رسانی : 1403/03/20 11:45