به منظور اجرای اهداف پروژه توسعه دولت الکترونیک در دانشگاه ؛
ارزیابی روند اجرای فرآیندهای هوشمندسازی و توسعه دولت الکترونیک در واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان
به منظور ارتقاء و بهبود فرآیندهای اجرای خدمات دولت الکترونیک در دانشگاه ، طی یک نشست مشترک فرآیندهای این پروژه با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، رئیس گروه آمار ، نمایندگان معاونت توسعه مدیریت و منابع ، معاونت بهداشتی ، معاونت درمان ، معاونت آموزشی ، معاونت تحقیقات و فناوری و نماینده IT اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد و کارشناسان ستادی مورد بررسی و ممیزی قرار گرفت .
به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ در ساعت 8:30 دقیقه صبح روز سه شنبه 21 ام خرداد ماه امسال ، به منظور ارتقاء و بهبود فرآیندهای اجرای خدمات دولت الکترونیک در دانشگاه ، طی یک نشست مشترک فرآیندهای این مهم با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، رئیس گروه آمار ، نمایندگان معاونت توسعه مدیریت و منابع ، معاونت بهداشتی ، معاونت درمان ، معاونت آموزشی ، معاونت تحقیقات و فناوری و کارشناسان ستادی مورد بررسی و ممیزی قرار گرفت .
از تصمیمات اتخاذ شده در این نشست می توان به موارد ذیل اشاره داشت :
با عنایت به پیشنهاد نماینده IT اداره بازرسی ،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه مبنی برلزوم راه اندازی سامانه در این مدیریت مقرر شد پیش نیازهای اجرایی وفنی طرح با ارائه RFP آن در دست اقدام قرار گیرد – از پتانسیل شرکت های کارگروه ICT دانشگاه جهت طراحی برنامه استفاده شود – بحث مالکیت معنوی راه اندازی سامانه اداره بازرسی دانشگاه در RFP اضافه شود و هماهنگی لازم در زمینه با شرکت های مورد نظر صورت گیرد – در مورد سامانه جلسات معاونت آموزشی و سامانه کارگاه های آموزشی این معاونت دمویی توسط نماینده IT آن حوزه ارائه گردد- پیگیری های لازم در خصوص مکاتبه از جانب معاونت درمان دانشگاه به مدیریت آمار و فناوری اطلاعات به منظور تعیین تکلیف سامانه سمدا
در پایان این نشست با توجه به موارد مطرح شده ، هر یک از نمایندگان معاونت ها و کارشناسان این حوزه عهده دار پیگیری و انجام اقداماتی به جهت پیشبرد و توسعه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی در واحدهای تابعه شدند.
نظر دهید