• 1402/09/05 - 09:32
  • تعداد بازدید خبر : 174
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت در راستای کاهش کسورات

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت، امروز یکشنبه  5آذر ماه سال جاری ساعت 8:30 با حضور اعضاءکارگروه در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات برگزارشد.

در ابتدای جلسه مصوبات صورتجلسه گذشته قرائت شد و مسئولین پیگیری کننده به بیان توضیحات لازم در این زمینه پرداختند. در ادامه مهندس گلبن عراق  – رئیس گروه نرم افزار و پورتال ضمن تشکر از حضور شرکت کننده گان در جلسه ، خواستار تشکیل جلسات منظم با رؤسای مراکز در جهت اهمیت فرایند رسیدگی و ارسال بهنگام اسناد به سامانه پرونده الکترونیک سلامت شد. وی دلایل عدم تحقق مطلوب در ماه مهر را مشکلات مرتبط با ذخیره سازی پرونده های ارسالی در سامانه رز مطرح کرد و ادامه داد پیگیری های لازم از سوی وزارت متبوع در حال انجام است.

سپس دکتر لیلا ژاله جو – معاون بیمه سلامت استان گزارشی از فرایند رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت در ماههای شهریور و مهر را ارائه نمود.

بررسی پرونده های باقیمانده درکارتابل درآمد مراکز، طی 5 ماه ابتدای سال توسط اداره درآمد دانشگاه، ابلاغ و پیگیری نسخه پیچی آزمایشگاه، تصویر برداری و داروخانه سرپایی توسط معاونت درمان و ارائه سند فنی جهت پیاده سازی و اجرای استحقاق سنجی درمان بیماران مجهول الهویه توسط بیمه سلامت از مهمترین مواردی بود که در جلسه به آن اشاره شد.

در ادامه مهندس شادی مؤید رضائی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه خواستار اعلام زمان دقیق، جهت پرداخت اسناد صعب العلاج سرپایی شد. وی همچنین اطمینان از اجرای صحیح فرایند مذکور در کلیه مراکز دولتی و خصوصی را در دستور کار قرار داد و خاطر نشان کرد، کارشناسان این حوزه طبق برنامه زمانبندی شده به همراه نماینده فنی شرکت از مراکز تابعه بازدید بعمل می آورند.

در خاتمه هر یک از افراد شرکت کننده در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مطروحه پرداختند و جلسه با پیگیری مصوبات به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 115147
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/09/05 09:32