• 1402/04/27 - 10:47
  • تعداد بازدید خبر : 177
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

برگزاری جلسه پایش اسناد بستری بیمه سلامت

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت، امروز سه شنبه 27 ام تیر ماه سال جاری ساعت 7:30 صبح با حضور اعضاءکارگروه و مسئول فناوری اطلاعات مرکز ناباروری مهر در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار شد .

درابتدا مصوبات صورتجلسه گذشته قرائت شد و مسئولین پیگیری کننده به بیان گزارشهای خودپرداختند.

سپس دکتر لیلاژاله جو-معاون بیمه سلامت استان، گزارشی از وضعیت رسیدگی پرونده ها در ماههای فروردین و اردیبهشت را ارائه نمود و ادامه داد: تنها دو مرکز نسبت به ارسال اسناد خود به سازمان درماه فروردین اقدام ننوده اند.

دکتر ژاله جو وضعیت ارسال پرونده ها به سپاس را در اردیبهشت ماه رضایت بخش اعلام کرد و ادامه داد ناظرین بیمارستانها با جدیت در حال کارشناسی پرونده ها در کارتابل خود می باشند.

در ادامه مهندس شادی مؤید رضائی- مدیر آمار و فناوری اطلاعات ضمن تشکر از اعضاء کارگروه در راستای پیگیری مصوبات و حضور در جلسه، خواستار تعیین تکلیف تخت های اکسترا در مراکز با توجه به ابلاغ پیاده سازی سرویس های الکترونیکی پروژه پایش بر خط بیمارستان HIS live) ( و ثبت شناسه تخت های بیمارستانی، با اولویت بالا شد. وی تصریح کرد،پیگیری  اعمال آخرین ورژن دستورالعمل بیماران خاص و صعب العلاج در نرم افزارها توسط مسئولین فناوری اطلاعات مراکز در دستور کار قرار گیرد.

مهندس رضائی تأکید کرد، با توجه به اهمیت اجرای پروژه نسخه نویسی الکترونیک در مراکز و لزوم ثبت دقیق اطلاعات پزشکان، در صورت خروج پزشک از مرکز می بایست حتماً نام کاربری ایشان در سامانه نسخه نویسی بیمه غیر فعال گردد. بدیهی است بیمارستانها نسبت به اعلام اسامی پزشکان مربوطه به معاونت درمان در اسرع وقت اطلاع رسانی نمایند.

در ادامه مسئول فناوری اطلاعات مرکز ناباروری مهر به بیان توضیحات لازم در خصوص اعمال دستورالعمل بسته استاندارد ناباروری در مرکز پرداخت. عدم اجازه دوز شماری داروهای مصرف شکسته روی GLN، عدم امکان پذیرش کدهای غیر جراحی اطاق عمل درسامانه رز از مهمترین مواردی بود که به آن اشاره شد و مقرر شد، پیشنهادات لازم از طریق سازمان بیمه سلامت به ستاد سازمان جهت ارائه طریق منعکس گردد.  

جلسه مذکور با پیگیری مصوبات مطروحه  رأس ساعت 9 به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 107604
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

جلسه رسیدگی الکترونیک جلسه رسیدگی الکترونیک جلسه رسیدگی الکترونیک

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/04/27 10:47