• 1401/11/10 - 11:59
  • تعداد بازدید خبر : 197
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

برگزاری وبینار در راستای بیان مشکلات و موانع اجرایی شرکت توسعه دهنده HIS

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، به منظور عملکرد شرکت توسعه دهنده HIS درخصوص رسیدگی به درخواست ها، حضور کارشناس، توسعه و بهبود، گزارشها و بیان نفطه نظرات کارشناسان فناوری اطلاعات مراکز جلسه ای در بستر وبینار و با حضور مدیرآمار و فناوری اطلاعات، رئیس گروه نرم افزار و پورتال، کارشناسان ستادی و نماینده شرکت توسعه دهنده HIS طرف قرارداد امروز دوشنبه 10 ام بهمن ماه سال جاری ساعت 9:30 در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات برگزار شد.   

درابتدای جلسه دکتر حسن رخ شاد مدیرآماروفناوری اطلاعات دانشگاه ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت همکاران شرکت کننده درجلسه و تشکر ازحضورحداکثری کارشناسان افزود، برگزاری این جلسه فرصت مغتنمی است برای بیان  چالش ها و موانع پیش رو و خاطر نشان کرد، ره آورد این جلسات منجر به نتایج مطلوب در زمینه اصلاح فرایندها خواهد شد. وی به اهمیت و نقش جایگاه حوزه IT در بحث کاهش کسورات تأکید کرد و افزود با عنایت به پیاده سازی ابلاغیه ها و دستورالعمل های وزارت متبوع انتظار می رود در اسرع وقت نسبت به اجرای صحیح آنها در نرم افزار  اقدام نموده و تصریح کرد، این امر موجب وصول به موقع درآمدهای اختصاصی دانشگاه خواهد شد.

درادامه مهندس گلبن عراق رئیس گروه نرم افزار و پورتال ضمن خوشامدگویی و خسته نباشید خدمت همکاران حاضر خواستار رویکرد آنها در خصوص فرایند نسخه نویسی تحت وب در مراکز تابعه شد و به همکاری و تعامل بیشتر با مسئولین کلینیک ها در بحث نظام ارجاع الکترونیک اشاره کرد. وی خاطر نشان کرد مشکلات مطرح شده توسط مراکز از سوی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت. هماهنگی شرکت با مراکز جهت اجرای اگزه های جدید نیز از مواردی بود که رئیس گروه نرم افزار و پورتال به آن اشاره کرد.

در ادامه هریک از افراد شرکت کننده در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون موانع و مشکلات اجرای فرایندها پرداختند و نماینده شرکت نیز پاسخ های لازم در زمینه سوالات کارشناسان را ارائه نمود. وی ادامه داد، هدف شرکت همواره جلب رضایت مشتریان بوده است و دراین راستا تمام تلاش خود را مبذول خواهد داشت. برنامه بازدید حضوری از مراکز و بررسی مشکلات مطرح شده توسط کارشناسان از مهمترین مواردی بود که نماینده شرکت به آن اشاره داشت. جلسه مذکور ساعت 11:30با پیگیری موضوعات مورد بحث به پایان رسید.  

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 99457
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/11/10 11:59