• 1402/12/01 - 11:35
  • تعداد بازدید خبر : 149
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت با تمرکز بر تعیین تکلیف پرونده ها

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت با حضور اعضاء کارگروه، امروز سه شنبه یکم اسفند ماه سال جاری ساعت 08:30 صبح در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزارشد.

در ابتدای جلسه مهندس شادی مؤید رضایی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، ضمن خیرمقدم خدمت مدعوین در جلسه، افزود: آسیب شناسی فرایندها، صحت سنجی داده ها، بررسی کسورات و مواردی که منجر به وصول مطالبات می گردد، از مهمترین اهداف دانشگاه است .

سپس گزارشی از وضعیت ارسال اسناد در ماههای مهر تا دی ماه را ارائه نمود و تصریح کرد، فرایند ارسال پرونده ها در بستر سپاس، توسط مراکز به صورت روتین در حال انجام می باشد و خاطر نشان کرد، گزارشی از پرونده های ارسالی رویت نشده در سامانه پردازشگر اسناد بیمه سلامت توسط این مدیریت در حال جمع آوری و جهت پیگیری طی هفته جاری به مافا انعکاس داده خواهدشد. وی همچنین خواستار بررسی و رفع مشکل از سوی سازمان بیمه سلامت استان نیز شد.

در ادامه اقدامات انجام شده درخصوص پیاده سازی سرویس بیماران خاص و صعب العلاج توسط نمایندگان شرکت های توسعه دهنده ارائه شد. راستی آزمایی خدمات مشمولین نیز در دستور کار قرار گرفت و جلسه با پیگیری موارد مطروحه به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 119238
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

جلسه رسیدگی جلسه رسیدگی
آخرین بروز رسانی : 1402/12/01 11:35