• 1402/03/21 - 11:55
  • تعداد بازدید خبر : 494
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

دموی نرم افزار سامانه مدیریت یکپارچه سلامت (سمیس )

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، نسخه تحت وب و پورتال بیمارستانی تحت عنوان سامانه مدیریت یکپارچه بیمارستان (سمیس) توسط گروه دانش پردازش و سلامت قشم صبح امروز 21 ام خرداد ماه سال جاری ساعت 8:30 صبح با حضور معاون تحقیقات و فناوری، مدیر آمار و فناوری اطلاعات، رئیس گروه های نرم افزار و پورتال و زیرساخت، نماینده معاونت بهداشتی و کارشناسان ستادی در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه مورد دمو قرار گرفت.

در ابتدای جلسه دکترمحمدرضا نقی پور- معاون تحقیقات و فناوری ضمن تشکر از برگزاری جلسه خواستار ارائه نقطه نظرات، انتظارات، انتقادات و پیشنهادات سازنده در راستای اهداف دانشگاه از شرکت توسعه دهنده شد و ادامه داد؛ دانشگاه تکالیفی دارد و درمقابل هم خواهان مطالبه گری بهینه خدمات می باشد وی خاطر نشان کرد، در یک بستر مناسب نیازمندی ها شناسایی و چالش های پیش رو مطرح و به شرکت منعکس گردد.

سپس مهندس شادی مؤید رضایی- مدیر آمار و فناوری اطلاعات به مشخص نبودن فرایندها در مراکز اشاره کرد و افزود: وظیفه حوزه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات آماده سازی بستر سخت افزاری مناسب جهت اجرای فرایندها می باشد. وی به اعمال ولیدیتورها جهت جلوگیری از اشتباهات کاربری در نرم افزارها تأکید کرد و خواستار اعمال محدودیت های لازم شد. مهندس رضایی به تعدد سامانه ها در دانشگاه اشاره کرد و یکپارچه سازی و وحدت رویه در این خصوص را در دستور کار قرار داد.

در ادامه مهندس گلبن عراق- رئیس گروه نرم افزار و پورتال به اهمیت داشبوردها در صحت سنجی داده ها اشاره کرد وی درخصوص استقرار نیروهای مقیم شرکت در مراکز جهت بررسی و رفع مشکلات مربوطه نیز مواردی را متذکر شد. همچنین برقراری جلسه آموزش مجازی با دستور جلسه مشخص براساس تغییرات و توسعه نرم افزار را یادآور شد.

در ادامه نماینده شرکت توسعه دهنده به دموی نرم افزار خود پرداختند.

اتصال به سامانه مالی و تعهدی بوم به منظور بهبود زنجیره خرید دارو تا مصرف، سرعت بالای نرم افزار به دلیل بهره برداری از تکنولوژی های به روز و تحت وب، در دسترس بودن صورتحساب های بیمار بصورت برخط و آنی با سرعت بالا از زمان پذیرش تا ترخیص، اتصال به پوز تمامی بانک های عامل، بستن الکترونیکی صندوق، نسخه پیچی الکترونیک دارو و اخذ لیست های بیمه – دستی و الکترونیکی و قابلیت اتصال به تمامی دستگاههای آزمایشگاه بصورت یک یا دوطرفه از مهمترین مزایای نرم افزار مذکورعنوان شد. گفتنی است، محصول مذکور در بیمارستانها، شبکه های بهداشت، مراکز جامع سلامت، درمانگاهها و پاراکلینیک قابل اجرا خواهد بود .    

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 105755
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

دموی سامانه سمیس دموی سامانه سمیس

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/03/21 11:55