بازدید رئیس گروه نرم افزار و پورتال از بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان در راستای نظام ارجاع الکترونیک
به منظور بررسی صحیح فرایند کامل نظام ارجاع الکترونیک بیمار و الزام طی نمودن مسیر نظام ارجاع، اعضاء کارگروه از بیمارستان دکتر پیروز بازدید بعمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، به منظور بررسی صحیح فرایند کامل نظام ارجاع الکترونیک بیمار و الزام به طی نمودن مسیر نظام ارجاع، روند پذیرش بیماران ارجاعی و بازخوراند، رئیس گروه نرم افزار و پورتال به همراه اعضاء کارگروه صبح امروز دوشنبه 28 مهر ماه سال جاری از بیمارستان و کلینیک دکتر پیروز شهرستان لاهیجان بازدید بعمل آوردند.
در جریان این بازدید چالش های پیش روی اجرای کامل نظام ارجاع الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت و بر اهمیت تکریم بیماران از مسیر ارجاع تأکید شد. همچنین مقرر شد، جلسات دوره ای با هدف هماهنگی بیشتر و بهبود فرایندها بصورت مستمر برگزار گردد. تخصیص 20 درصد نوبت های ارجاعی به پزشکان ،کاهش مدت زمان انتظار پس خوراند جهت ارجاع به سطح یک، بارگذاری نوبت ها در سامانه نوبت دهی و تأکید بر پایش وضعیت ارجاع از مهمترین مواردی بود که طی این بازدید به آن اشاره شد.
نظر دهید