• 1397/10/03 - 14:01
  • تعداد بازدید خبر : 75
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
در راستای بهبود کیفیت خدمات دولت الکترونیک در دانشگاه ؛

توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی واحد های تابعه هدف راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

به منظور ارزیابی عملکرد و بهبود کیفیت خدمات دولت الکترونیک و تحقق اهداف کلان دانشگاه ، توسعه خدمات الکترونیکی ، هوشمند سازی و تسهیل خدمات به ارباب رجوع نشست مشترکی با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، نماینده مدیریت تحول، نماینده معاونت توسعه مدیریت و منابع ، نماینده معاونت بهداشتی ، نماینده معاونت درمان ، نماینده معاونت آموزشی ، نماینده معاونت فرهنگی و دانشجویی ، نماینده مدیریت روابط عمومی و کارشناسان ستادی در دفتر این مدیریت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ روز دوشنبه 3 ام دی ماه امسال ،نشست هم اندیشی ارزیابی عملکرد و بهبود کمی و کیفی خدمات دولت الکترونیک ، تحقق اهداف کلان دانشگاه ، توسعه خدمات الکترونیکی ، هوشمندسازی و تسهیل خدمات به ارباب رجوع با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، نماینده مدیریت تحول، نماینده معاونت توسعه مدیریت و منابع ، نماینده معاونت بهداشتی ، نماینده معاونت درمان ، نماینده معاونت آموزشی ، نماینده معاونت فرهنگی و دانشجویی ، نماینده مدیریت روابط عمومی و کارشناسان ستادی در دفتر این مدیریت برگزار شد .
در ابتدای جلسه مهندس متین رمضانی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان دبیر کمیته تخصصی توسعه دولت الکترونیک در دانشگاه ضمن بررسی عملکرد دانشگاه بر مبنای مستندات و جداول امتیازات مکتسبه دانشگاه در اجرای و توسعه خدمات الکترونیک در واحدهای تابعه توضیحاتی در زمینه وظایف این کمیته و رویکرد آن در راستای هوشمند سازی فرایندهای جاری در دانشگاه بیان نمود و تصریح کرد : دستیابی به این مهم در زمینه خدمات دولت الکترونیک ،مستلزم همکاری مستمر کلیه حوزه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گیلان در روند اجرای این طرح راهبردی دانست . سپس وی ضمن گفت وگو با نمایندگان معاونت ها و مدیریت ها ، عملکرد این کمیته را به منظور شفاف سازی دریافت خدمات الکترونیک از جمله توسعه خدمات الکترونیکی میز خدمت و ارتقاء تارنمای دانشگاه به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به ارباب رجوع اشاره داشت .

در ادامه نشست ،مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به بررسی و ارزیابی عملکرد این مدیریت و واحدهای تابعه دانشگاه در زمینه اجرای بهینه طرح دولت الکترونیک طبق استاندارهای مبنای طرح و امتیاز دانشگاه علوم پزشکی گیلان و ممیزی انجام شده کلیه دستگاه های اجرایی استان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پرداخت و تسهیل در ارائه خدمات با سرعت ، اطمینان و کیفیت مناسب به مردم را به عنوان یکی از اهداف کلیدی این کمیته در پیشبرد اهداف استراتژیک دانشگاه برشمرد.

در خاتمه ، جلسه با قرار پیگیری پیشنهاداتی که توسط نمایندگان هر حوزه به جهت توسعه و بهبود کیفیت خدمات و هوشمند سازی مطرح شد، خاتمه یافت .
  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 42853
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/10/03 14:01
آرشیو
آرشیو