نصب و راه اندازی سامانه تیکتینگ
به منظور ارائه خدمات بهتر و مستند در ارتباط با فرایندهای گردش کار و سهولت پشتیبانی در سازمان ، سامانه تیکتینگ دانشگاه جهت ثبت و رهگیری مشکلات کاربران داخلی در کلیه حوزه های مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه نصب و راه اندازی شد .
dبه گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به منظور ارائه خدمات بهتر و مستند در ارتباط با فرایندهای گردش کار و سهولت پشتیبانی در سازمان ، سامانه تیکتینگ دانشگاه جهت ثبت و رهگیری مشکلات کاربران داخلی در کلیه حوزه های مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه نصب و راه اندازی شد .
شایان ذکر است از این نرم افزار در نهادها ،
شرکت های خصوصی و اغلب دانشگاهها استفاده می شود .سیستم مذکور تحت وب بوده که شامل
نسخه دسکتاپی و موبایلی نیز می باشد و قابلیت نمایش روی انواع مرورگرها را دارد
.این سامانه دارای سه بخش کاربری ، کارمندان و مدیریت بوده و در سطوح مختلف قابل
تعریف و دسترسی برای کاربران می باشد .
سامانه تحت وب تیکتینگ قابلیت اتصال و فراخوانی از طریق وب سرویس با اکتیو دایرکتوری یا هر سیستم دیگر را دارا می باشد و با کمک آن میتوان گامهای برطرف کردن یک مشکل را تعریف کرد .
سیستم می تواند تک های گفتگوی آنلاین و اینکه چه کاربری با چه مرورگری و از طریق چه IP با چه اینترنتی از کدام شهر و درکدام صفحه با مشکل مواجه شده است را ره یابی نماید. از قابلیت های دیگر این سامانه ایجاد فیلدهای سفارشی در هربخشی از سیستم و استفاده از آن به عنوان یک کارتابل یا اتوماسیون داخلی در سازمان را میتوان نام برد .
گفتنی است جهت ورود به سایت می توانید از طریق
آدرس ذیل اقدام نمایید .
Support.gums.ac.ir
نظر دهید