• 1396/09/04 - 20:08
  • تعداد بازدید خبر : 42
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
به منظور شناسایی سامانه ها و نرم افزارهای مورد استفاده در دانشگاه؛

جلسه آشنایی با سامانه های معاونت بهداشتی برگزار شد

به همت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به منظور شناسایی سامانه ها و نرم افزارهای مورد استفاده در دانشگاه جلسه آشنایی با سامانه های معاونت بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمار و فناوری طلاعات دانشگاه؛ در این جلسه که امروز، چهارم آذرماه در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات برگزار شد، مدیران و رابطین سامانه های مورد استفاده در معاونت بهداشتی حضور داشتند. در ابتدای جلسه مهندس متین رمضانی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با اشاره به اهمیت یکپارچه سازی سامانه ها و به حداقل رساندن موازی کاری ها اهداف برگزاری جلسه را آشنایی با سامانه های مورد استفاده در دانشگاه، نیازسنجی و توسعه نرم افزارهای مورد نیاز و در نهایت گام نهادن در مسیر بهره مندی از سامانه ای یکپارچه و جامع عنوان کرد و در ادامه از مدیران هر یک از سامانه ها خواسته شد به ارائه توضیحاتی پیرامون سامانه یا نرم افزار مورد نظر بپردازند.
شایان ذکر است هفته گذشته جلسه مشابهی با حضور مدیران سامانه های معاونت آموزشی نیز برگزار شده بود. این جلسات که برگزاری آنها در برنامه کار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه قرار دارد در نهایت به مدیریت صحیح سامانه ها، توسعه سامانه ها به نحو کارشناسی شده و جلوگیری از موازی کاری خواهد انجامید.
  • گروه خبری : اخبار IT
  • کد خبر : 31503
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1396/09/04 20:08
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار