• 1402/03/23 - 11:08
  • تعداد بازدید خبر : 219
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت با حضور اعضاء کارگروه

به گزارش روابط عمومی مدیریت آمارو فناوری اطلاعات دانشگاه، جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت امروز سه شنبه 23 ام خرداد ماه سال جاری رأس ساعت 9 صبح با حضور اعضاء کارگروه در دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار شد. در ابتدای جلسه دکتر لیلا ژاله جو- معاون بیمه سلامت استان گزارشی از وضعیت ارسال و رسیدگی پرونده ها در سامانه پردازشگر اسناد بستری را ارائه نمود. وی ادامه داد:  از مجموع 15835 پرونده ترخیصی در ماه فروردین، تعداد 14053 پرونده وارد سامانه گردیده که از این تعداد 1559 پرونده در کاتابل کارشناسان درآمد و 2024 فقره پرونده در کارتابل ناظرین بیمه در حال کارشناسی می باشد و 10470 پرونده نیز مورد کارشناسی قرار گرفته است.گفتنی است، 1092 پرونده بدون کسور آماده ایجاد صورتحساب گردیده است. دکتر ژاله جو میزان درصد تحقق این ماه را 64 درصد اعلام کرد.

سپس مهندس شادی مؤید رضائی – مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، ضمن خدا قوت و تشکر از اعضاء کارگروه جهت پیشبرد فرایند رسیدگی در مراکز تابعه استان، مشکلات مطرح شده در خصوص کسورات ناشی از اصالت سنجی داروهای مصرف شکسته و سرم ها را یادآور شد. وی افزود، داشبورد مدیریتی bi  دانشگاه مهمترین مرجع جهت اخذ گزارشات لازم در زمینه اصالت سنجی دارو و تجهیزات است، لذا خواستار راستی آزمایی پنل مربوطه توسط معاونت غذا و دارو و ارائه بازخورد به مراکز شد. وی تشکیل جلسات مستمر با مسئولین فنی داروخانه ها به منظور جلوگیری از کسورات ناشی از دارو و تجهیزات در مراکز را متذکر شد.

همچنین نتیجه بازدید میدانی از بیمارستان پارس در خصوص اجرای دستورالعمل بسته بیماران خاص و صعب العلاج به سمع و نظر حاضرین در جلسه رسید و مقرر شد، دستورالعمل متمم نحوه ما به التفاوت پس از ابلاغ به مراکز اعلام گردد.

در ادامه مقررشد، اجرای تعرفه های سال 1402 طی هفته آتی با همکاری معاونت توسعه و اداره اقتصاد درمان مورد راستی آزمایی قرار گیرد. در خاتمه هر یک از شرکت کنندگان در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مطروحه پرداختند و جلسه با پیگیری امور مربوطه به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,اطلاعیه ها ,رویدادها
  • کد خبر : 105870
فرشته  آزادفر
خبرنگار

فرشته آزادفر

تصاویر

جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت جلسه رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه سلامت

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/03/23 11:08
آرشیو
آرشیو

آخرین اخبار